Update Elvira en bedankje voor jullie supermeiden

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Lieve meiden,

Heb even niets meer laten horen, wel meegelezen en wat reacties geplaatst. Ben zo verbaasd over het slechte nieuws die sommige meiden hebben gekregen, meiden ik denk aan jullie hoor!

Hier gaat inmiddels alles weer zijn gangetje en is het heftige bloeden eindelijk gestopt, wel heb ik af en toe nog wat krampjes en last van mijn bekken en heel vaag beetje spierpijn in mijn rechterschouder. Afgelopen maandag weer bloedgeprikt en inmiddels was het hcg gedaald naar 180. Het gaat langzaam, maar het is aan het verdwijnen. Pas op 13 december moet ik weer bloed laten prikken, en dan krijg ik een echo en het nagesprek. Pas nu begin ik het los te laten en het te verwerken. Het is niet niks natuurlijk, 1 gewone miskraam, en 1 buitenbaarmoederlijk miskraam een week later. Ook pas nu komt het verdriet of mijn lieve Poes Phantom, die ik op 27 oktober moest laten inslapen. Hoe ironisch dan ook, dit was op de dag van de terugplaatsing.

Gelukkig zijn we beide wel heel erg positief en zien uit naar de Decembermaand, met veel familie, vrienden en heel veel gezelligheid. Pas in het nieuwe jaar willen we weer starten met de volgende poging, even een beetje rust in het lichaam van viertje.

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes, het medeleven en vooral de steunende woorden. Ben zo blij dat ik jullie heb!

Fijne avond toegewenst.

Liefs,
    Elvira

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat ben je ook een lieve schat meid!
    Fijn dat je het nu kan gaan verwerken, ondanks dat dit natuurlijk vreselijk is.
    Je klinkt in iedergeval heel positief en dat lijkt me een goed begin.
    Hele dikke knuffel,
    Elmo

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Is ook niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad! Denk jij maar even lekker aan jezelf. En jij bent niet alleen blij met ons....wij zeker zo blij met jou ;)
    Ik wens je alle geluk van de wereld toe voor de volgende poging. Maar eerst lekker genieten van december, je vent, familie, gezelligheid, enz..
    Dikke kus Elvira

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dikke knuffie, veel gezelligheid, en heel veel moed en kracht om er weer tegenaan te gaan ! LIefs xxx

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Elvira ik hoop echt voor je dat de zon snel weer gaat schijnen bij jullie, Liefs Jolie

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Je bent lief! Dikke knuff!

X An ;)

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Sterkte meis...
    Ik hoop dat december een fijne maand wordt zodat jullie straks in januari er weer met frisse moed tegenaan kunnen!

8. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heel veel sterkte meis,

dikke knufff sam

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    een fijne decembermaand en laat alles maar lekker even los. Dan kunnen jullie er in 2007 weer tegen aan...

Succes

Karin

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    eej Fijn om even van je te lezen hoe het gegaan is.
    Gelukkig is het allemaal natuurlijk gegaan zonder operaties enz.
    heb niet geweten dat je met ivf ook nog eens BM ZW kan krijgen, gaat het bevruchte eitje dan de eileider weer in?
    Ik wil je alvast een rustige decembermaand wensen en geef je een knuffel.
    en nog sterkte met phantom, ( ik heb zelf ook 2 katers die ik absoluut nog niet missen wil)

groetjes Liek.

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

@Lieke,
    Ja met IVF is het dus ook mogelijk om een BBZ te krijgen. Bij mij zijn er 2 teruggeplaatst, 1 van de emmy's is alsnog gaan zwemmen en op een ander plekje dan de baarmoeder terecht gekomen. Het is nog steeds onbekend welk plekje dat is geweest, daar ze het op de echo's nog niet konden vinden. Het schijnt dat het bij vrouwen met afwijkingen aan de eierstokken of endometrose vaker gebeurd, omdat de eileiders afgesloten zijn. Er staat een hele uitgebreide uitleg op de Freya site. Het gebeurd 1 op de 100 vrouwen, ongeacht hoe de bevructing plaatsvind.

In mijn eigen woorden is het dan ook gewoon domme pech, maar ja ook hier komen we weer overheen.

Ik zie dat jij de 12de een afspraak hebt in het EMC, ik toevallig een dag later.

Heel veel succes en een dikke smakkerd.

Groetjes,
    Elvira

12. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    wat een lief berichtje van je Elvira. het is wel heel veel wat je voor je kiezen hebt gekregen. en dan je poes moeten laten inslapen. lijkt mij zo moeilijk.

nu op 1 december, op naar een nieuwe maand. geniet van iedereen om je heen en heel veel succes met je afspraak half december.

dikke knuffel, ook van mij.

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Toevallig dat jij een dag later de afspraak hebt.
    Voor ons is het de eerste keer en hebben we spreekuur bij de Androloog.
    Ben benieuwd wat hij de eerste keer gaat doen en gaat vragen....Tis voor mijn vriend natuurlijk ook spannend allemaal.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik heb diep respect voor je Elvira!
    Ik weet uit ervaring hoe onwerkelijk en moeilijk deze periode kan zijn.
    Veel liefs en een dikke knuffel van Femke

Deel Deze Pagina