testen blijven negatief:(:(

Discussion in 'Zwanger worden' started by mevrouw beer, Dec 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    pff.. ik ben nu een week overtijd en de testen blijven negatief:(
    Heb op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden een test gedaan en vanochtend maar beide waren negatief.
    Ik voel ook altijd wanneer ik ongesteld moet worden maar nu heb ik ook nergens last van.
    heb alleen af en toe steken in me onderbuik en weinig trek en als ik trek heb dan zit ik ook weer snel vol.
    Zijn en dames die dit ook gehad hebben en toch zwanger waren of is er maar een kleine kans dat ik toch zwanger kan zijn??

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hoelang ben je van de anticonceptie af?

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Vervelend hoor. Maar kan het niet zijn dat je eisprong later is geweest dan normaal, of nog moet komen?

4. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Ik slik al een paar jaar de pil niet dus dat kan de rede niet zijn

5. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

Dec 20, 2012
    329
    157
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Zou kunnen, ik was 3 weken over tijd en had pas de 6e keer testen een positieve test in handen. Waarschijnlijk dus wel een late eisprong gehad. Maar geef de moed nog niet op en lekker doorklussen ;)

6. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    We zijn ook nog niet zo heel lang bezig (6 maanden m) dus we gaan gewoon door met klussen haha ik ben ook bang dat ik niet zwanger ben want anders had ik toch wel iets moeten voelen!?

7. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Wat heb ik toch een rot middag gehad zeg! kreeg het ineens heel warm en dorst op een gegeven moment werd ik slap op me benen en kreeg zwarte vlekken vorm me ogen later op het toilet zag ik dat ik bruin bloedverlies heb gehad ben bang dat me menstruatie de komende dagen door gaat zetten :(

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Dat is balen, maar met wat bruine afscheiding weet je het nooit zeker. Maar het blijft een domper..

9. Wallflower

Dec 22, 2012
    49
    0
    0
    n.v.t.
    Ik hoop ook niet dat het je menstruatie is, al vrees ik van wel voor je. :l Ik hoop dat het alsnog raak is!

10. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Hoe is het nu? Ben erg benieuwd!

11. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Heb vandaag helder rood bloed verlies gehad:( het is wel minder dan normaal als ik ongesteld moet worden

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    jammer zeg :(

13. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Heb vier dagen ligt bloed verlies gehad ( heb ook alleen maar een inlegenkruisje gebruikt) laatste dag was alleen roze bij het afvegen heb ook helemaal geen klachten gehad terwijl ik normaal twee dagen best wel heftig ongesteld ben en veel last heb van buik pijn en hoofdpijn voel normaal me menstruatie wel aankomen.
    Heb nu pas het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Kan het zijn dat me menstruatie nog door breekt of was dit mijn menstratie?

Share This Page