Nee zal inderdaad niet voor niks zijn, maar dat maakt de schrik niet minder helaas.... Maar dankzij jullie lieve woorden gaat het alweer beter! Thanx!
Ik heb medelijden met de kinderen maar Muuske64 ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. Nu 12 uur later al een beetje van de schrik bekomen?
Hahaa Didier, lees Renate's post even. Wat heeft Muuske niet meegemaakt? Dat ze haar dochter geboeid afvoeren dus.
Klopt..dit doen ze echt als laatste redmiddel. Ik spreek jammer genoed ook uit ervaring met een familielid van mij (van 16 jaar)maar die kwam bijna in de problemen door loverboys. Ze zit in een zeer beveiligde plaats van de kinderbescherming..en moet er minimaal 1 jaar blijven, als de situatie niet beterd.
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent (net als alle andere keren). Ik weet niet wat voor advies ik je kan geven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ikzelf nog nooit in zo'n situatie heb gezeten, ook niet met buren. Sterkte!
Ja das wel even schrikken ja, kan ik me voorstellen, Ik had vorig jaar ook zoiest, mijn vriend en iklieten 's nachts de hond uit, was al 2 uur op een dinsdagnacht, toen wij weer terugkwamen stond er ineens een busje van bureau jeugdzorg en 2 van de politie voor onze flat, bleek dat de situatie bij onze buren schuinonder zo erg uit de hand was gelopen dat besloten hadden het 13jarige dochtertke uit huis mee moesten nemen. Wat de reden was weet ik nog niet, maar hun bovenbuurman, mijn buurman zei dat het meisje steeds heel hard schreeuwde en huilde, en dat hij de politie maar had gebeld. 1 maand later is het gezin verhuisd. Maar wat er nu gebeurd is dat het meisje om 2uur 's nacht weggenomen werd is mij een groot raadsel.
Aha! Nu snap ik hem. Ik las het in de zin zo dat Muuske er niet bij was geweest toen haar dochter uit huis was geplaatst. Thanx!
Nou ze hebben me dochter wel opgepakt (niet geboeid) in december 2005 (net voor de kerst) maar ik heb het gelukkig niet gezien. Ze was hem gesmeerd! (Zelf niks gedaan. Foute vrienden. Werd opgepakt ter bescherming) Maar ik ben nog nooit zo blij geweest als toen de politie me belde met de mededeling "we hebben Uw dochter opgepakt." Wist ik tenminste dat ze veilig was en haar niks meer kon gebeuren! Nu is weer alles prima! Goddank!
Klopt helemaal! (helaas) Mijn dochter was overigens niet geboeid afgevoerd. Ze had niks gedaan! Was puur bescherming tegen foute vrienden. Ook de buurjongen was niet geboeid! Ze werden beide niet gearresteerd! Maar meegenomen! @ Meiden....ik ben weer rustig! Hoewel....ik ben bloednerveus voor vanmiddag! Uitgangsecho!
Dat zeg ik. Dat heb jij niet meegemaakt. Het lijkt me geen lolletje. Nu geen verkeerde vrienden meer?
@ Meiden....onze buurjongen zit trouwens in de JJI in Vught! Ben weer van de schrik bekomen hoor! Bedankt voor jullie steun! Liefs Marjo
Als hij daar zit is hij wel degelijk opgepakt denk ik zo. En over hulp aan de buurvrouw, misschien is dit al 100 keer aangeboden maar wil ze niet. Dan kunnen ze niets doen. Mensen die niet geholpen willen worden, zullen nooit beter worden. Heel erg voor de kinderen!
@ Zena....inderdaad! Maar ff ter verduidelijking: Niet alle kids die in een JJI zitten, zitten er strafrechtelijk! Mijn dochter bv. had niks gedaan! Liefs Marjo