Ik weet niet of er al een soort dergelijk onderwerp hier geweest is maar ja... Heb je ook wel eens dat je bepaalde mensen zoekt die je in het verleden gekent hebt? Alleen je hebt geen gegevens meer. Misschien handig om dan hier wat neer te zetten zodat we elkaar kunnen helpen? Ik ben op zoek naar Catalina. De laatste keer dat ik contact met haar heb gehad is ongeveer 10 jaar geleden. Ze woonde toen in Rotterdam (misschien nu nog?) en heeft een dochtertje Nadine die inmiddels 9 of 10 jaar moet zijn. Catalina heeft een donkere huidskleur en een broer. Ze zijn geadopteerd en hebben blanke ouders. Iemand die haar misschien kent? Ik zou het zo leuk vinden om te horen hoe het met haar gaat... Gr Otje
ik heb het zelf ook met iemand die ik een aantal jaren heb leren kennen. Ik weet ook alleen een voornaam (herma) en dat ze in Rotterdam woont en ergens in de 40 is. Ze heeft een tijdje in Turkije/ bodrum gewoond toen ik er ook woonde. Ik ben heel benieuwd hoe het met haar is. Otje helaas ken ik niemand die zo heet , succes met de zoektocht!
helemaal mee eens zo heb ik ook iemand terug gevonden ..... mijn ex ik wou hem alleen maar effe zien hoor ! succes met zoeken ! L.sybje
Bedankt voor jullie tips! Ik heb gezocht via WIE O WIE en op marktplaats staat een advertentie. Hyves heb ik ook al afgezocht. Helaas tot op heden nog geen succes....
Niet dat ik er echt heel veel belangstelling voor heb maar, Zoals de meeste weten zijn mijn ouders 10 jaar geleden overleden. Ik ken niemand van mijn moeders kant. Wel 1 keer de zusje van mijn moeder gezien tijdens de begraving van mijn moeder maar, verder niets. En ik weet ook niet echt veel van hun. Ja alleen dat mijn moeder in amsterdam is geboren en haar achternaam en verder niets. Denken jullie dat ik zo kans heb om iemand van de fam te vinden? En hoe?
Trillisko, als destijds op de begravenis van je moeder familie aanwezig was, dan zijn toch ook adressen aanwezig waar destijds de kaarten heengestuurd zijn? Anders via het gemeentearchief, oproepje in de krant, internet etc Misschien dat in de persoonlijke eigendommen van je moeder ergens toch adressen staan? succes!
@ anastasia ik weet niet eens hoe ze er achter kwamen dat mijn moeder was overleden. Want we hebben geen kaarten verstuurd. Niemand had contact met hun. En ik heb alleen een tas van mijn moeder waar alleen haar bril rijbewijs en portomenee (of hoe je dat ook typt) inzit Van de gemeente kreeg ik niet eens een uitreksel waar de namen van haar kinderen in dit geval kind (mijn naam op staat)
tirtilisko, dat uitreksel krijg je geloof ik pas na 25 jaar. bij het cbg(?) kan je het waarschijnlijk wel van je opa en oma opvragen daar staan alle gegevens op over broers en zussen van je moeder.