Stress, weg! Voorbereiden baby!:)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ummi92, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoii,

Om een lang verhaal heel kort te maken. Ik ben bijna afgestudeerd en heb ''een niet al te leuke stage'' achter de rug van 10 weken. 2 ontzettende luie vakantieweken gehad. Ik stress enorm over van alles. Ik moet maandag weer naar school met mijn 22 zwangere weken buik. Ik wil graag alle stress achter me laten en alles op me af laten komen.

Iemand nog nuttige tips om:

- me vrije tijd goed te benutten ( over 1 week alweer voorjaarsvakantie, begin april klaar met school (30 weken zwanger) heb geen (bij)baan kunnen vinden om me tijd mee te vullen. Ookal had die weken liever voor na de bevalling:x
    - Op een leuke manier mezelf voorbereiden op de komst van de baby en alles daarom heen:)Planningen/uitzetlijstje maken?
    - Me hoofd leeg maken (niet te gaan stressen)
    - Genieten van me zwangerschap (baby schopt volop en ik krijg een buik, eindelijk!)
    - Volop energie te hebben:D
    - Iets te ondernemen in dit koude winterweer

Alvast thanks, eerste stap is al gezet:D:D:D

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Mischien iets van yoga of zwangerschapsfitness gaan doen? Heb zelf yoga gedaan. Was geen pufklasje maar leuk uurtje bezig zijn met e zwangerschap samen met andere zwangeren

Lekker gaan babyshoppen, met kamertje aan de gang. Ben je creatief? Zelf bijv boxkleed naaien enz

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik zou zeker op zwangerschapsgym gaan. dan krijg je nuttige tips over van alles en ben je volop met de baby bezig, dus weg stress!!!

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ps wordt veelal vergoedt!

5. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ik zal eens op zoek gaan naar yoga of gym in de buurt :)

Deel Deze Pagina