Dierenpark Amersfoort eten/drinken

Discussie in 'De lounge' gestart door flowerpower1, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower1

flowerpower1 Nieuw lid

11 jul 2012
    4
    0
    0
    Zoals de titel al zegt, hoe is het eten en drinken in dierenpark Amersfoort?
    Goede kwaliteit voor weinig geld? Of betaal je veel voor een matige kwaliteit.

Wij willen er binnenkort graag heen (C1000 dagje uit) dus positieve of negatieve ervaringen omtrent het eten zijn welkom..

Flowerpower1

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb nog nooit 1 pretpark of dierentuin gehad waar het eten goed was en niet duur. :) maar ik denk dan maar zo: ach we zijn een dagje uit dus culinair hoogstaand hoeft het niet te zijn. maar ik neem zelf ook altijd lekkere broodjes mee,krentebolletjes, eierkoeken, pakjes drinken, zakje chips etc. koelelement erbij in de tas en vind dat eigenlijk vele malen lekkerder als dat pretpark eten

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
  4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

je hoeft zo te zien iig niet dood te gaan van de honger haha

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    whahahha neuh dat duidelijk niet :D

6. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    Wij hebben er alleen een patatje gehaald aan het einde van de dag en een ijsje tussendoor. Smaakte niet verkeerd, maar was wel vrij duur. Wij hadden verder zelf broodjes en snacks en pakjes drinken mee genomen. Stuk goedkoper en je hebt altijd wat bij de hand.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

was niet lekker en best prijzig.

we nemen t merendeels zelf mee
    drinken broodjes snoepjes

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ben een paar weken geleden geweest en er was op 1 restaurant na niks open ;)
    Ze hadden er wel taart enzo jum jum maar de prijs weet ik niet want heb het kunnen weerstaan :D
    Prijs vd drankjes... had 2 thee en een glas melk voor 5 zoveel...

De rest had ik gewoon zelf meegenomen.

9. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik ben er 3 weken geleden geweest en er was één restaurant open. Daar was het eten, op een simpel bord friet met saus na, niet te betalen. Het was best lekker, maar dus wel duur. De losse kraampjes waren ook allemaal dicht.

Je kunt beter zelf wat meenemen dus :)

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wij zijn afgelopen zondag geweest en de kraampjes waren open, maar ook de restaurants. Dus genoeg keuze. Qua prijs.. Tja zoals altijd in alle dierentuinen (en pretparken, etc.) redelijke prijzig. Kwaliteit was prima van wat wij hebben gegeten en gedronken. Verder hadden we zelf ook wat eten en drinken mee.

Veel plezier! Het is een leuk park!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Voor overdag lekker zelf meenemen en daarna iets verderop in de straat naar pannekoeken/kiprestaurant De Kabouterhut gaan. :D

Deel Deze Pagina