Hoi dames Toch maar even hier van me afschrijven. Sinds gisteren bloedverlies. Had al de hele week rozeverlies wat dus gisteren inene rood werd met afvegen. Zkh gebeld. Moest rekeningen houden met een MK want had ook af en toe wat kramp. Vanmorgen wakker geworden naar de wc gegaan en toen kwam er echt wel meer uit. Daarna stopte het weer.. Nu met plassen druppel ik af en toe. Ene keer wel andere keer niet. Niet meer zoveel last van buikpijn. Ik heb vorige week ook de hele week bloed verloren. Wist toen niet dat ik zwanger was. Ik dacht dat het me ongi was. Heb van 15 tot 22 juni gevloeid. Daarna begon het rozeverlies en nu dus sinds gisteren bloedverlies. Ik wordt dus langzaam gek. Ik hou rekening met een MK. Maar hoe lang gaat dit duren? Hoeveel bloed moet je verliezen? Hoeveel pijn? Ik lig maar op bed op aanraden van het zkh. Wordt een lang weekend...
Ik kan je geen antwoord geven op je vragen, omdat ik het nog nooit heb meegemaakt. Heel veel sterkte en hopelijk is een plakbeeb, duim voor je.
Dat is oer vrouw verschillend. Eerste mk heel veel bloed. Tweede veel minder en maar twee dagen. Maar daar ben ik nu nog wel van in de war qua kwaaltjes ed.
xprissiex, dat is schrikken! Ik had afgelopen weekend veel bloedverlies met ongeveer 6weken zanger. Omdat ik al eerdere miskramen heb gehad dacht ik ook meteen weer dat het mis was. Maar ik had geen stolsels of iets, jij ook niet zo te lezen? Ik had dinsdag een afspraak bij de gyn. en verwachtte slecht nieuws, maar hij zag gewoon een kloppend hartje! Als ik jou was zou ik proberen een echo te regelen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.. Iedere miskraam is anders. Mijn eerste begon ik met bloeden en raakte diezelfde nacht nog het vruchtje kwijt en heb daarna ongeveer een week nagebloed zoals een normale ongesteldheid.. Sterkte! En laat je weten hoe het gaat?
Klinkt wel als een miskraam om heel eerlijk te zijn.. hier ook zo gehad... amper stolsels... en kan je niet een echo krijgen?
Ik heb flubbertjes.. Maar dat is niet elke keer als ik naar de wc ga. Ze zei gisteren dat ze wel een echo konden doen maar daar weinig mee konden. Miskraam in werking is niks meer tegen te doen. En het had gisteren Goed eruit kunnen zien maar had alsnog mis kunnen gaan. Ik kan ook niet zegge voel me wel of niet zwanger want dat voelde ik me al niet. Wat is veel bloedverlies?? Ik heb, als ik heb gelegen, wel wat druppels ene keer wat meer..
Veel bloedverlies is zeker een maandverband vol per uur. Had je verhaal gevolgd in een ander topic, maar moet zeggen dat ik het niet echt positief meer voor je in zie. Hoop van harte dat ik vreselijk ongelijk heb en je gewoon goed zwanger bent, maar denk niet dat het goed zit. Gelukkig heb je maandag in ieder geval een echo. Mocht je veel pijn krijgen en/of veel bloedverlies, of het gewoon niet vertrouwen, zou ik eerder contact opnemen met het ziekenhuis. Een bbz is nog wel iets waar ik aan denk.....
Ik ga zelf ook niet uit van positief nieuws hoor. Zoveel verlies ik niet gelukkig. Maar ik lig de hele tijd dus als ik opsta ga ik meteen naar de wc om uit te lekken. Verlies dan aantal druppels. Daarna komt er Niks meer. Ik wilde vandaag het zkh nog bellen maar de poli is gesloten in het weekend. Alleen spoedgevallen. Heb verder nergens last van.. Wil niet ongevoelig klinken maar mk of niet heb een enorme vreet kick. Maar niet alles smaakt me..
ik zou als ik jou was zsm een echo doen, ze kunnen wel zeggen dat ze er niks meer tegen kunnen doen maar het lijkt me fijn voor jezelf om te weten wat je te wachten staat toch?
Ik ben donderdag gecurreteerd.ik kreeg twee weken geleden bloedverlies.het was elke dag maar een beetje.soms rood soms bruin maar niet veel.het gebeurde op een zondag.woensdags kon ik langskomen voor een echo.het bleek dat het hartje was gestopt.ik had af en toe buikkrampen.net alsof ik diarree zou krijgen.een week later curretage.dus ik had af en toe krampen en beetje bloedverlies twee weken lang.wil je niet bang praten maar ook ik had gewoon vreetzin.je hormonen gaan gewoon door,ik werd ook gewoon dikker terwijl ik al wist dat het kindje niet meer leefde.alleen mijn hersenen wisten het nog niet.meid je moet erop staan om maandag een echo te krijgen.die onzekerheid vreet aan je.ik ben het aan net verwerken en het valt me erg zwaar.kan je s nachts wel slapen?
Ik heb maandag al een echo! Die stond zo en zo al gepland. Nou ja wat ik moet begrijpen op alle sites is dat je bij een miskraam meteen geen symptomen meer hebt. Niet dat ik denk dat het nog goed komt hoor.. Heb net een week bloeden achter de rug en nu weer deze ellende. Bah. Ben blij als ik weer aan de anticonceptie kan.
Het is niet zo dat je meteen geen symtomen meer hebt hoor.ik heb curretage gehad en heb nu zelfs nog wel symtomen gewoon omda ik nog hcg hormoon in lied heb....en snap je niet helemaal.ben je blij dat je weer aan de anticonceptie mag??was je ongepland zwanger?
Hier ook sinds donderdag een beetje bloedverlies. Vrijdag een echo gehad in 't ziekenhuis en die zag er goed uit. Ik ben nog maar 6 weken dus er was enkel een "ei" te zien met een vruchtje maar dat zou normaal zijn. Vanmorgen ook weer rood bloedverlies en ik ben zo bang. Het wordt onze nummer 2 als alles goed gaat en ik herken het bloedverlies niet van onze nummer 1. Bij mij is het geen BBZ want ik ben zwanger via IUI van 1 follikel en er was dus een "ei" te zien in de baarmoeder.
Ik had ook geen bloedverlies bij de eerste.iedereen zei...het komt zo vaak voor in het eerste trimester.dus hoeft het niet verkeerd te zijn hoor.helaas was dat bij mij niet het geval en is het een miskraam geworden.ik weet niet beter dan bloed is niet goed.als je zwanger bent
Nee hoor kijk maar naar me handtekening. Ben al sinds vorig jaar januari gestopt met de prikpil. Zijn juist bezig voor een kleintje. Ik had heel erg veel last van me ongi's daardoor heb ik de PP gekregen. Sinds ik weer ik ongi ben dacht ik dat me ongi's minder waren geworden. Maar nu de laatste maanden worden ze weer erger. 7 dagen lang. Veel pijn. Ik kan niet normaal functioneren moet daarom altijd pijnstillers nemen. Dus ja ik ben blij als ik weer aan de AC mag...
Meestal eindigt bloedverlies in het MK. Hier verder nog steeds bloedverlies.. Inmiddels de derde dag. Verlies niet veel. Aantal druppels. Verder geen klachten. Nog 1 nachtje slapen. Wil nou wel weten waar ik aan toe ben.
Er was niks te zien op de echo.. Alleen bloed en vocht.. Kon nog zijn dat ik korter zwanger zijn maar die kans was heel klein. Net bloed laten prikken omdat ze geen duidelijkheid konden geven. Maar in feite was het over en uit.