Cadeau ideeen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ingsterr, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ons dochtertje word 26 mei 2 jaar. We weten niet wat we voor haar kunnen kopen. Zoefzoef, duplo, loopfiets, duwfiets, zandbak en poppendingen heeft ze al. Met een keukentje speelt ze niet zo graag. Hebben jullie nog ideeen?

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    DL is 3 maanden jonger, maar ik denk zelf nu aan schommel, speelhuisje/tipi, watertafel.

3. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Simpele maar leuke zomerdingen;
    Belleblaas, stoepkrijt, zandbak spulletjes, badje voor buiten, zwembroekjes, zwemvleugels of een band of een bootje...
    Een mooi boek of mooie boeken.
    Bolderwagen.
    Knutselspulletjes.
    Autootjes
    Dokterssetje (hier en hit!)
    Tafel en stoeltjes

Zoiets?

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Hier was de glijbaan toen een groot succes, wordt bij mooie weer nog steeds vrijwel dagelijks gebruikt.

Ook leuk:
    Aquaplay
    Stofzuigertje
    Little people
    Toet toet

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn net-2-jarige kleurt heel graag.
    Daarnaast heeft ze een speeltent gekregen die ze leuk vindt, en is ze in de weer met haar eigen schoonmaaksetje (emmertje, bezempje, dweiltje).

De trampoline van grote broer en zus vindt ze ook erg leuk. Met speelgoeddieren in water spelen is ook leuk ;).

Denk verder ook nog aan puzzels, klei, 123playmobil (al speelt die van mij met de echte playmobil van broer en zus), glijbaantje of ander buitenspeelgoed (waterbak/baan ook leuk!).

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Een tent!

Mijn dochter is nu 6 jaar. Ze had haar tentje voor haar tweede verjaardag gehad. Wat een plezier heeft ze daar de afgelopen jaar aan beleefd. Toevallig hebben we hem deze week weggegooid (hij was kapot), maar ze wil dolgraag een nieuwe.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Abonnement op de (binnen)speeltuin, dagje uit etc.
    Andere dingen zijn veelal genoemd. :)

8. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We hebben in de tuin een groot speeltoestel met schommels en glijbaan ect. Keukentje is ze niet zo'n fan van. Een tent met kruiptunnel staat ook buiten. Nu waren we laats in een winkel en daar speelde ze met een poppenhuis van Janod. Maar ik vind die wel erg duur voor een poppenhuis.

Een water/zandtafel krijgt ze van haar oom en een zandbak van oma en opa voor haar verjaardag. Knutselspullen heb ik ook gevraagd voor haar verjaardag.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Little people, duplo oid

Hier krijgt ons zoontje van zijn tante een uurtje rijden op een shetlandpony. Vindt hij helemaal leuk.

Voor mezelf hoeft het niet persé iets te zijn wat aanwezig blijft, dus een dagje uit is hier ook prima.

10. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Poppenhuis speelt onze 2 jarige ook heel graag mee... Staat op zussie haar kamer, misschien daardoor extra aantrekkelijk :D?

Deel Deze Pagina