Hoi hoi, sinds vanmorgen heb ik een licht pijnlijke druk op mijn anus. Nou heb ik even in de spiegel gekeken en gevoeld (iiiiiiii) maar voelde niks zitten. Met ontlasting heb ik geen pijn alleen met zitten voel ik die pijnlijke druk. Ook is de kleur van mijn ontlasting lichter van kleur terwijl ik genoeg vezels eet en heel veel drink. Kunnen het toch aambeien zijn of komt dit doordat mijn kindje al heel erg is ingedaald? Ik dacht namelijk dat je met aambeien ook pijn hebt met de ontlasting. Sorry voor de beschrijvingen (nou ik het in typ moet ik er wel om lachen hihi) Alvast bedankt, Esther
Hoi Esther, Heb je nog meer van die smakelijke vragen haha, Geeft niets hoor! Wat je voelt is de druk van het hoofdje op je darmen. Je kan inwendig misschien een aambeitje hebben zitten maar die geeft die druk niet. Geen zorgen de kleine komt wat dieper! Imke
Hoi Imke, hihi het scheelt dat je dit soort vragen gewoon online kunt stellen in plaats van stotterend bij de huisarts. Ik zag mezelf al helemaal zitten! Maar goed bedankt voor je antwoord scheelt me een ritje naar de drogist om Sperti te kopen! liefs Esther