Hallo verloskundige Vraagje ik zit nu paar dagen voor mijn nod en heb al sinds meer dan een week heel veel afscheiding en anders dan normaal. het is waterig en melkachtig. normaal heb ik wel ns afscheiding zoals veel vrouwen. Plakkerig en slijmachtig. maar nu loopt het soms langs mn benen heen.. denk elke keer dat ik in mn broek plas. en echt hele dag door.Wat kan dat inhouden/wat veroorzaakt dit? (We zijn wel aan het klussen geweest voor, tijdens en na mn eisprong.) Hoor het graag van je. alvast bedankt! p.s. ik vergeet te zeggen dat ik ook al ruim sinds een week flinke hoofdpijnen heb en met vlagen een wat licht misselijk gevoel. Ik kan pas vanaf maandag (mn nod) testen gr, nina
VAN HARTE GEFELICITEERD! Een kleine tip voor de volgende keer: Probeer een beetje geduld te hebben we doen echt ons best de vragen zo snel mogelijk te beantwoorden maar wij doen dit naast onze baan,kids en huishoudens dus zijn niet instaat alla minute de vragen te beantwoorden. Door dat je zelf op je vraag reageert komt er een 1 en verlvolgens een 2 achter je naam te staan waardoor het lijkt of de vraag al is beantwoord. Daardoor word je eerder overgeslagen! Imke
hoi imke ik vind het al super dat jullie ze beantwoorden is niet mn bedoeling om 'pusherig'over te komen. ik ben al hartstikke blij dat jullie er zijn en waardeer het enorm, begrijp dat jullie dit erbij doen. iniedergeval bedankt voor je felicitaties. en voor het beantwoorden van mn andere vragen! x