Hoi, 2 weken geleden heb ik mijn eisprong gehad. Heb hem altijd op hetzelfde moment.. 2 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan (2 voor 5 euro vd kruidvat) maar die was negatief. Aankomende zondag is mijn NOD. Ik heb allerlei symptomen. Hoe kan het zo zijn dat ik gisteren een bijna positieve ovulatie test heb gehad terwijl ik mijn eisprong 2 weken geleden al heb gehad? Heb de afgelopen week ook ovulatie testen gedaan en die verschillen van kleur.. de ene keer was ie positief de andere keer weer wat lichter. Maar 2 weken geleden heb ik mijn eisprong gehad (positief) getest.. wie herkent dit?
ik heb het ook gehad, voor nod met de kv 2v5 elke keer lichte streepjes op de zwangerschaps test.. deed ik een ovu test, en die sloeg positief uit! dus ik ben het met rogijuli eens!
Ik temp niet omdat ik afgelopen maand nog in het ziekenhuis ben geweest voor controle mbt eisprong. En ik had gelijk. Ik voel mijn ei sprong ook elke maand.. maar heb al meer als een half jaar lang getest wanneer ik mijn eisprong heb en dat is elke maand op hetzelfde moment..
Ok .... heb je een foto van je positieve test van deze week (dus niet die van je eisprong) en je bijna positieve test van gisteren?? Gebruik je de ovutesten van het kruidvat toevallig??
hey meis, helaas is dit geen positieve ovulatietest. Dit zie je vaak bij de actiontesten. Dan is het een lichte streep en als ze opdrogen krijg je een feller penstreepje. Hopelijk heb je zo'n test als deze niet aangezien voor een positieve test bij je eisprong, want dan kan het weleens zo zijn dat je hem hebt gemist. Bij een positieve test is het streepje even breed en even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep Zoals deze bijvoorbeeld: https://www.google.nl/search?q=positieve+ovulatietest+action&espv=2&biw=1360&bih=643&tbm=isch&imgil=1WpFV3CdiylqiM%253A%253BZ-YyAXiyTkxiGM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.zwangerschapspagina.nl%25252Fovulatie-zwangerschapstesten%25252F502534-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-25-a-426.html&source=iu&pf=m&fir=1WpFV3CdiylqiM%253A%252CZ-YyAXiyTkxiGM%252C_&usg=__Sojti0OVm403q8IaMMBnhsKP2JI%3D&ved=0ahUKEwjZjqaZtoXLAhXFew8KHZiqBHgQyjcIJQ&ei=nuDHVtnHGsX3PZjVksAH#imgrc=2kxXgJh3XlRK7M%3A
Deze test is verre van positief en zulke streepjes zijn normaal voor in je gehele cyclus. Betekend niks meer dan dat er lh in je lijf zit zoals elke dag