Schoentjes gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door azucena, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Hier zitten vast de meeste mama's die mij kunnen helpen met het zoeken naar geschikte schoentjes voor mijn zoontje.

Hij heeft schoentjes nodig voor in zijn sta-tafel (een 'stellage' waarin hij gefixeerd staat). De eisen zijn een stevige hak (dat is erg belangrijk), flexibele zool en veters. Ik heb inmiddels al 3 paar uitgeprobeerd, maar die zijn het alle drie niet..

Orange Babies-WL4S084-A | Durlinger Schoenen
    Deze konden niet strak genoeg, dat bleek dus aan het klittenband te liggen. Ik had de kleur van vorig jaar, stuk goedkoper :).

blauwe Jochie Babyschoen 13008 13008316 13008 KOBALT online kopen bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
    Deze waren te slap bij de hak en te wijd bij de enkel.

Jochie 13076 grijze babyschoentjes - Jongensschoenen - Online Bestellen En Kopen Bij Sooco.
    En deze nog, hier is de zool hard. Dat wist ik niet voor ik deze bestelde :). Die moeten dus weer retour.

Verder moeten de schoentjes maat 19 zijn en het liefst onder de €30. Oh, en als ze er stoer uit zien zou het helemaal mooi meegenomen zijn :D.

Ik twijfel nu een beetje over deze schoenen:
    Bunnies 8002006 blauwe babyschoentjes - Jongensschoenen - Online Bestellen En Kopen Bij Sooco.
    Maar ik weet dus niet of de hak stevig genoeg is.. Ik heb hier in de buurt alle winkels al gehad die kinderschoenen verkopen. In maat 19 is er amper wat te vinden.

Iemand die met mij mee wil zoeken naar schoenen die voldoen aan de eisen?

(Als ik geen schoenen kan vinden, gaan ze een spalk aanmeten voor in de statafel. Dat wil ik toch liever voorkomen :).)

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ook bij Van Haren gekeken? Daar heb ik schoentjes voor onze dochter gevonden van het merk Elefanten. Maat 19, flexibele zool, stevige hak en veters. Alleen meisjesschoenen maar op jongensschoenen heb ik niet gelet, moeten er ook zijn..

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Elefanten, absoluut :D

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    De Elefanten schoentjes op de website hebben allemaal een klittenbandsluiting. Die krijgen we niet mooi genoeg aansluitend helaas. Weet iemand of ze ook veterschoenen hebben?

5. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had voor zl schoentjes van Shoesme. Met veters, echt leer, super flex zool maar de hak een stuk steviger. Misschien is het wat voor jouw zoontje.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik zou gewoon een aantal stenen winkels afgaan? Lijkt me veel makkelijker dan op internet zoeken?

7. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ik zie nu je budget. Die wij hadden zaten wel op 65,-

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
  9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Bristol heeft ook aardig wat zie ik op de site.

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    NiekeKris, ik ben 5 fysieke winkels hier in de buurt langs geweest. Bij een twee paar schoenen terug gebracht nadat de ergotherapeute ze niet goed keurde. Twee winkels hadden niets, andere 1 paar en de andere had alleen meisjes schoentjes binnen gekregen.
    De dr. Visser schoentjes vind ik echt heel lelijk :). Nou zijn ze altijd beter dan een spalk natuurlijk ;), maar ik zoek nog even verder. Bedankt voor het meedenken!

Lieveliefie, shoesme heb ik ook naar gekeken. Maar inderdaad die prijs :). Zoontje zal voorlopig niet lopen, dus vind het zonde om zo veel uit te geven voor schoentjes die we alleen binnen een half uurtje per dag gebruiken. Ik ben al wel even naar uitverkoop shoesme's aan het zoeken..

11. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wij hebben ze met veters dus ja, die bestaan.

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
  13. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Bij Bristol gaat het meeste pas vanaf maat 20 helaas. Zoontje heeft maat 17,5 dus 19 is echt het maximale qua grootte.

14. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Haha, ja voor meisjes dus :D. Weet iemand of ze momenteel ook jongensschoentjes met veters in de collectie hebben?

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Op marktplaats?

16. Lieveliefie

Lieveliefie Actief lid

10 jun 2013
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of je ook 2e hands wilt. Anders mag je die van mij wel overnemen.

17. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dat zou ik na moeten vragen of dat mag, omdat schoentjes vormen naar de voeten.. Voorkeur gaat er nog niet naar uit in ieder geval. Wel heel erg bedankt voor het aanbod :)!!

18. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb hier nog donkerblauwe schoentjes staan in maat 19. Ze hebben een flexibele zool en ze zijn nog nieuw.

Als je interesse hebt, dan laat maar weten.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ben je bij kingenqueen in de kromstraat geweest (jij komt bij mij uit de buurt ;))

Deel Deze Pagina