en dat ben ik niet vaak. ik heb me vandaag ingeschreven bij de sportschool waar ik ook onbeperkt kan gaan zwemmen etc. iendereen weet denk ik wel dat ik na de zwangerschap van de oudste schildklier problemen en daardoor kamp ik met een aardigge homp over gewicht. aangezien de thyrax niet het gewenste resultaat geeft. wil ik er toch iets anders aan gaan doen samen met de sportschool 3 gesprekken gehad en ik ga gewoon beginnen over begeleiding in de hoop dat in iedergeval mijn gewicht omlaag gaat. en ik me weer happy kan gaan voelen (want dat doe ik al tijden niet) ik ga dus nu 2 keer in de week naar de sportschool en 2 keer in de week zwemmen en tzt komt er mischien een derde sportschool dag bij. ik ben echt trots op mij zelf dat ik deze stap het gezet!! wat ik er mee wil?? geen idee moest het even kwijt
hartstikke goed van je Amfy!!! heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enne heel veel zwemplezier!!!
super dat je de stap gezet hebt! Ik hoop dat je snel resultaat zult zien! Veel zwem en sport plezier...
Goed bezig!!! Ik ben in augustus begonnen en kwam er in oktober achter dat mijn schildklier bijna niks meer deed! Sinds december 2011 is alles weer op de regel en door nu 3x in de week te sporten gaan de kilo's er gestaag af. Omdat ik net als jij, niet ben aangekomen door "verkeerd" te eten, is het ook heel moeilijk om je voeding aan te passen, zonder meteen te dieeten. Het gaat je lukken meid, ook alleen met sporten! Eerst lekker conditie opbouwen, daarna spiermassa opbouwen en daarna afvallen, heerlijk! Wat ga je precies doen? Ik ben gaan bodypumpen, dat is goed voor je lichaam, helemaal met een defecte schildklier. Juist met bodypumpen, gooi je je stofwisseling lekker om hoog én de stofwisseling in he spieren!
ik ga beginnen met cardio om te zorgen dat mijn conditie om hoog gaat want ik heb echt de conditie van een baksteen. daarna ga ik een combinatie van bodypump en bodyattack doen
Goed man! Ik doe nu een combi van cadio, pump, yoga en zwemmen, heerlijk! Bodyattack is echt heftig! Wel heul heul heul goed voor je conditie! Heb het een paar keer gedaan en had mijn tong echt op mijn schoenen hangen!
Ik ben ook erg trots op jouw hoor! Goed bezig zeggen we dan. En vervelend dat de thyrax niet het gewenste effect geeft.Hoeveel slik je?
Goed joh Amfy! Ik heb een aantal jaar terug dezelfde stap gezet. Heel veel sportscholen bezocht en de fijnste uitgekozen. Veel groepslessen, begeleiding en een sauna erbij. Ik kwam er al snel achter dat ik het gewoon superleuk vind om te sporten! Vooral step raakte ik echt verslaafd aan, heerlijk! Ik was toen ook nog behoorlijk te zwaar maar mijn sprtschool is zo relaxed en fijn dat ik me nooit ongemakkelijk heb gevoeld