Ik wil steeds een banner (bbcode - banner van bump-and-beyond) als handtekening plaatsen maar hij geeft steeds aan dat mijn banner 2 afbeeldingen bevat en dat er maar 1 is toegestaan? Deze banner had ik voorheen ook, dezelfde, en toen ging het gewoon goed. Wat doe ik fout? Groetjes Female
Je moet je oude wel eerst echt verwijderen. Volgens mij zit er nu nog iets in je profiel. Of misschien is hij te groot? Elmo
Bedoel je die streep die steeds onderaan mijn posts staat? Weet niet hoe ik die kan wegkrijgen? Het vlak waar je je BBcode moet plakken is leeg dus er staat niks meer in
Nee, die streep heeft iedereen. Ik zie een kruisje in je onderschrift, dus er staat momenteel wel een banner.
Nou, heb er niks aan gedaan. Was juist aan het kijken waar de verschillen nou in zaten (er zit verschil in). Maargoed, hij doet het!
Whaha... we moeten ook niet tegelijkertijd gaan zitten oplossen . Ik had de code verwijderd en gevraagd of Female hem opnieuw wilde plakken. Dat is denk ik gebeurd. Nou.... weer wat opgelost .