vraagje over de zwanger/niet zwanger test vanclear blue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door colo, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Vanmorgen voor t eerst met een clear blue getest. Het is een digitale die aangeeft : zwanger of niet zwanger (jullie weten vast welke ik bedoel ;))
    Maar hij gaf helaas niet zwanger aan.
    Nadat ik de test uit de digitale houder haalde zag ik op het venster een blauwe dikke streep maar ook zie ik een 2e hele lichte streep.
    Werkt dit nou net als een niet digitale test? Is het zo dat er dus nog een kans bestaat dat ik misschien wel zwanger ben en nog niet genoeg HCG heb zodat de test niet posoitief is???
    Ik ben nu van mijn langste cyclus uitgegaan en ik heb vandaag mijn NOD...

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bij de digitale komen altijd 2 strepen te staan. Hier mag je dus eigenlijk niet naar kijken, hoe verleidelijk dat ook is ;) Deze testen hebben meer HCG nodig. Waarom test je niet met de 2 voor 5 van de Kruidvat? Deze zijn gevoeliger.

3. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Heb ik niet in huis...k test over een aantal dagen nog een keer denk ik.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Een heel licht tweede streepje zegt helemaal niks bij deze test, helaas. Ik heb een foto bijgevoegd van hoe mij test eruit zag toen ik inderdaad zwanger bleek. Je ziet een heel duidelijk blauw lijntje, het testlijntje is donkerder dan het controlestreepje.

Deze testen schijnen wat later positief aan te geven, allee bij mij al voor NOD. (Gezien latere echo's met termijnbepaling)

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hij blijkt idd wat minder gevoelig als een kruidvat test. Al had ik deze test gedaan en gaf zwanger aan en had nog maar een lichte kruidvattest. Zou idd over paar dagen weer testen.
    De strepen zeggen helaas niks Waren bij mij dik ook al had ik negatief getest (ook gedaan met deze testen)

Deel Deze Pagina