15 keer plassen op een avond is wel veel hoor heb je geen blaasontsteking. misschien dat je daardoor doe steekjes ook steeds voelt?
waarom doe je geen digitale? dan heb je echt duidelijkheid, twijfel je dan nog, dan om een bloedtest vragen. ik zie wel een 2e streepje, maar als het streepje ineens weer foetsie is word het wel erg lastig
ja zeker lastig.. mja dan hadden me strepen ook donkerder moeten zijn lijkt mij. maargoed lees wel vaker dat vrouwen later positief testen. nou ik doe mn best morgen of over morgen pas weer te testen. maar omdat ik niet weet hoe me cyclus is weetk ook niet waar te beginnen maar komt goed ik ben nu een weekendje weg dus kan niet bij me testen!
dat kan ook..maar heb er altijd erg veel pijn bij.. maar toen ik zwanger was had ik ook een blaasontsteking en toen geen pijn ( mja dat komt dan doordat alles anders is daar binnen) .. ik kijk t nog even aan en dan gewoon naar de dokter..wil niet te lang in onzekerheid zitten. zoals nu ook heel drukkend gevoel in me buik en soms krampen..word er gwn niet veel wijzer van..ik dacht zwanger maar ja. de testen zeggen van niet..ja of toch wel maar wanneer dat dan is....maargoed word er ontzettend onzeker van dus..kijk t nog ff aan