Hallo allemaal, Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste echo gehad, dat was heel erg spannend maar alles functioneerde goed en het hartje was duidelijk te zien. deze week mocht ik voor de tweede keer naar de verloskundige en toen hebben we voor de eerste keer een teken van leven gehoord. Bij het horen van het hartje van je eigen kindje gaat je eigen hart ook te keer als een bezetenen. Bij mij wel in ieder geval. Jeetje wat is dat mooi als je ook nog hoort dat het zich met regelmaat draait. Druk kindje zei de verloskundige hihi zei mijn vriend net als de moeder die kan ook geen 5 min. stil liggen. Opeens lijkt alles heel erg snel te gaan. Tot voor kort had mijn vriend zoiets van de kinderkamer komt wel en de kinderwagen daar hebben we nog tijd genoeg voor. Maar sinds dat we het hartje gehoord hebben is er behang gekocht zijn er leuke beertjes voor op de muren gekocht, is de kamer die voor ons wondertje bestemd is helemaal afgebroken voor wederopbouw en hebben we al zowat de kinderkamer uitgezocht. ( ik heb het hier over een tijdsbestek van 48 uur). Alweer zoiets leuks, hij voelt zich echt papa. Met mij gaat het ook prima, Heb wel last van mijn bekken en daar heb ik een band voor gekocht bij de prenatal. als je haast hebt om ergens heen te moeten, meld dat dan een half uur van te voren dan kan ik alvast voorzorgsmaatregelen nemen. Standaart: even nog naar het toilet: broek omlaag, bekkenband omhoog, meters stof van mijn buik afhalen, oja ff nog aan moeders voor moeders denken en als je geluk hebt ben ik met 5 min. weer van het toilet af. Af en toe is het net een comedyserie en we moeten er erg vaak om lachen. Ik geniet van mijn zwangerschap, zijn er nog meer mensen die dit zo mee maken? Groetjes Nance158