is dit nu een eisprong of ben ik zwanger????

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chakyra, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chakyra

chakyra Nieuw lid

14 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Ik ben ooit zwanger geraakt zonder clomid, na mijn bevalling kreeg ik last van een onregelmatige cyclus. Nu hadden we besloten om voor een 2e kindje te gaan:)

alleen lukte dat niet door mijn onregelmatige cyclus, nu zit ik in ronde 5 en slik ik clomid 150mg. Afgelopen weekend had ik mijn eisprong (ik voel deze echter nooit) alleen maandag en dinsdag had ik een krampachtig gevoel in me onderbuik eerst links en daarna me gehele buik, ook deed mijn linker borst af en toe pijn.

zijn dit nu symptomen van een eisprong of van een zwangerschap?
    ik kan pas volgende week vrijdag testen en ik ben zo ongeduldig:(

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat het door de eisprong komt. Zo snel na een eisprong kun je namelijk nog geen zwangerschapskwaaltjes hebben. En het klinkt wel heel erg als ovulatiepijn. Je zou zeggen dat de eisprong maandag is geweest in plaats van in het weekend.

3. chakyra

chakyra Nieuw lid

14 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie!!

4. chakyra

chakyra Nieuw lid

14 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nu 5 dagen later weer buikpijn, en de gehele dag misselijk.
    is dit toeval?

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt Clomid gebruikt, toch? Ik had gedurende de hele cyclus last van bijwerkingen, ook na de eisprong en tijdens de wachtweken.

Maar wie weet is het een beginnende zwangerschap, al zou je dan al wel heel erg vroeg kwaaltjes hebben. Meestal beginnen die na de innesteling en de innesteling is zo'n 7-10 dagen na de eisprong.

Helaas is er heel weinig van te zeggen. Want hormonale klachten, menstruatieklachten en zwangerschapskwaaltjes komen heel erg overeen. Er zit niks anders op dan afwachten. Twee weken na de eisprong kun je een zwangerschapstest doen.

Succes!

6. chakyra

chakyra Nieuw lid

14 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel voor je reactie, ik mag over 2 dagen testen heb zo nu en dan toch echt buik en rugpijn. Dus ik hoop dat het dit keer is gelukt. aangezien ik van me eerste kindje spontaan zwanger ben geworden

Deel Deze Pagina