anders huilen

Discussie in 'De lounge' gestart door b-tje, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Jasper begint volgens mij ons in de boot te nemen.Hij huilt geregeld en als je op de kamer komt is ie stil hahahah en hij kan dan flink huilen dat ik hem toch soms eruit moet halen om hem te kalmeren ;) Hoe lang kan ik hem laten huilen??ik wil niet dat ie straks denkt als ik huil mag ik eruit hihi


    Iemand tips??? bianca
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je kan meestal aan het huilen al horen of er echt iets aan de hand is.
     
  3. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Met 3 mnd houden ze je nog niet voor de gek hoor. Het lijkt mss zo maar dat is onze invulling. Je kunt hem toch nog niet verwennen nu, dus je hoeft hem niet te laten huilen voor niets.
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk dat ze met 3 maanden wel doorhebben dat jij komt als ze huilen.... of dat voor de gek houden is is wat anders denk ik.
     
  5. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    die indruk heb ik ook natas hihihihihi
     
  6. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Dat heeft met vertrouwen te maken, en niet met verwennen! Ze vertrouwen op je dat je komt als ze huilen en dat is maar goed ook, dat is namelijk de basis voor hun zelfvertrouwen en hun vertrouwen in jou.
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar b-tje heeft toch nergens verwennen gezegd? Ik snap het even niet meer :oops:
     
  8. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nee ze heeft het woord niet genoemd, maar ze bedoelde het volgens mij wel ;)
     
  9. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja dat bedoelde ik wel,(verwennen dus)
    Wanneer hebben ze het wel door dan??
     
  10. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik heb mijn jongens pas met 7 mnd laten huilen als ze niet wilde slapen, eerder nog niet. En dan niet langer dan een kwartier (ligt aan het huiltje) Ze wilde niet doorslapen en waren zo gewend aan het in slaap tieten, dat ze steeds om dezelfde tijd wakker werden en mama had er genoeg van ;)
     
  11. Niet meer actief

    Ik denk dat je een kleintje van 3 maanden best even kan laten huilen alleen niet al te lang hoor. Maar ik denk dat zo'n kleintje idd wel doorheeft van ooh als ik huilkomt mama. En ik denk als je er vroeg mee start om toch als ouder enigzins optetreden dat je er later wat minder moeite mee hebt. Als je alle maanden altijd gelijk naaast hun bedje staat en ineeens verander je dat krijg je een kindje die onzeker wordt want ze begrijpen het niet. Maar dat is hoe ik erover denk.

    Kinderen zijn slimmer als we denken hoor
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooow dan had ik het niet over hetzelfde. Huilen om jou te laten komen.. maar ik vind het niet verwennen als je wel komt.
    zeg maar hahahaha snappen jullie het nog?
     
  13. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    jaaaaaaa hoor natas ik snap je wel ;) :)
     
  14. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    haha nou dat ben ik niet met je eens hoor, je kan een baby wel degelijk verwennen ( kep der 3 nu ) ze wennen snel aan iets :) wat je steeds herhaal
    en ze hebben heel snel door van ow ik huil nu mag ik eruit dan komt mama
    ik liet ze 20 min huilen meestal redde ze dat niet eens en tukkerde al in slaap binnen die tijd
    deden ze dat niet dan ging ik boven wat studderen zodat ze me hoorde
    dan vielen ze meestal in slaap

    succes
     
  15. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    scheelde wel hoe ze huilde he :)
    als jengelig was dan liet ik ze liggen
     
  16. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik liet mijn dochtertje ook huilen ( je hoort aan het huiltje wel of er echt iets is ) .

    groetjes yvonne
     
  17. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja precies hummel, jasper heeft nu minder krampjes slaapt beter kan wel moeilijk in slaap komen maar als ie wakker wordt huilt ie ff en valt dan weer in slaap het gaat vanaf afgelopen zaterdag erg goed als ie wakker is ligt ie te brabbelen in bed en huilt dan niet alles bij elkaar.Dus nu ff opletten dat ie ons niet in de boot neemt ;)
     
  18. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik wil hier mijn "probleempje" ook wel even kwijt.
    Mijn zoontje Soufian is nu ruim 6 weken en wij willen hem wennen aan het slapen op zijn eigen kamertje, in zijn eigen bed.
    's Nachts ligt ie (ivm de bv) nog in de wieg naast ons bed.
    Als ik hem overdag of vroeg op de avond in bed leg, krijst hij alles bij elkaar. Ook als ik zeker ben dat hij genoeg heeft gegeten en een schone broek aan heeft :cry:
    We hebben al geprobeerd hem te laten liggen, maar zelfs na 5-10-15-20 minuten wordt het niet minder en het is echt kei-hard huilen, niet zomaar een beetje jengelen. Als ik hem eruit pak en bij mij op de bank leg, slaapt ie binnen en paar minuten en dit houdt hij uuuuuuuren vol !

    Gaat dit nog over en wat kan ik er aan doen ?
    Dank voor alle tips en ideetjes.

    Liefs
    Ilja
     
  19. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Bianca, misschien wil hij gewoon dat je bij hem bent?


    Jake begint nu ook steeds harder te huilen als hij naar bed moet, en dat duurt altijd erg lang, maar hij is gewoon aan het vechten tegen de slaap! En dan is hij echt aan het huilen... hij vind het gewoon veel te gezellig beneden bij papa en mama hahaha

    Succes meiden
     
  20. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja dat denk ik ook jade.

    Ilja? slaapt hij wel gewoon in de wieg als je hem terug legt??
    Waar geef je bv?? is het een idee om in de slaapkamer waar hij moet komen te liggen bv te geven?? Jasper kon er ook wat van huilde helemaal over zijn toeren ik zou hem dan niet te lang laten huilen als ie zo over de toeren is.Zit er wel voldoende voeding in de bv?? je kan wel genoeg hebben maar ook vold. voedingstoffen??

    Ik hoop dat je er iets aan hebt ;) bianca
     

Deel Deze Pagina