En weer een zondag... Zo’n dag waarop we nooit weten wat we eens zullen gaan doen Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Gefeliciteerd! Wij wilde naar de dierenweide maar ze geven regen op. Dus we blijven lekker thuis vandaag.
86 toetsen nakijken.... ziek kind gehad en zelf blèh geweest, dus ik loop achter. Dochter mag heel de dag knutselen en vanmiddag bij oma spelen en mijn man ziet en hoort niets! Alleen oog voor de Olympische Spelen.
Niks! Ik ben gister naar een schoonzus geweest. Mijn man gaat met onze zoon even naar de kapper en ik blijf lekker thuis.
Nog geen idee, maar lekker niets doen is natuurlijk ook een optie dat gaat het hier vandaag worden denk ik. Anders verzinnen wij meestal: Naar de dierentuin (veel binnen en geven een abonnement) Naar de Intratuin Lekkere wandeling maken Film kijken thuis Op visite bij ouders/schoonouders
Logeetje wordt straks opgehaald, K gaat mee met papa naar de voetbal. Ik wacht tot J wakker is dan ga ik ook even kijken, daarna naar Mn ouders en einde vd middag krijgen we visite... lekker druk
Olympische spelen kijken, met zijn allen schoonmaken ,middageten, zoon wegbrengen naar kinderfeestje, was opruimen, stukje met de hond lopen , lezen/filmpje kijken, zoon ophalen , eten, wat oefeningen doen en tv kijken.
Wij gaan zo ff zwemmen, verder weinig...olympische spelen kijken (olé), spelletje doen...ben nog herstellende van de griep.
Spelletjes spelen Nog even naar de winkel want we zijn wat boodschapjes vergeten gisteren Speeltuin hopelijk, maar er wordt regen verwacht Anders wat klusjes doen in huis. Boekenplank ophangen en kleding weggooien