Je hebt siliconen armbandjes en met klittenband.. welke zouden jullie aanraden? Het is voor op vakantie naar Egypte, dus moeten ook tegen water kunnen gezien alle zwembaden daar. SOS polsbandje voor kinderen * ID armbandje * Naambandje kind die heb je oa en 06-polsbandje/SOS Armbandje met naam - Mijnarmbandje.nl Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb ze vorig jaar bij Kruidvat gekocht enet watervaste stift beschreven. Heb er in 12 dagen 2 bij ieder gebruikt want de letters vervagen toch
Prenatal heeft ze ook die je door moet knippen: Prenatal - Alles wat je thuis nodig hebt voor baby's online kopen! | PRENATAL.NL - Alles voor de veiligheid in en om huis voor je kindje! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prénatal polsbandjes Wij twijfelen nog of we die aanschaffen of deze: SOS naam armbanden kinderen - Icetags SOS armbanden De onderste zijn duur in aanschaf maar gaan natuurlijk langer mee.
ik heb de klittenband variant en ben er echt heel tevreden over. Ze laten het goed zitten en kan tegen weer en wind.
Ik heb ze 2 jaar terug van die Prenatal gehad die je met watervaste stift moest invullen, die waren fijn. En vorig jaar bij de action 10 van die bandjes in allerlei kleuren voor 99 cent. Werkte perfect, ook gewoon met watervaste stift erop gezet( was geen aparte ruimte voor info maar heb over het hele bandje naam en tel nr gezet) Beide zijn van die bandje die je moet doorknippen om af te krijgen.
Ik heb net één op de site van Koter Kado laten maken. Siliconen armband, waar je tekst in kunt laten graveren. We hebben het bandje nog niet gebruikt, maar het is in ieder geval degelijk, de tekst vervaagt niet en hij gaat niet zomaar af.
Ik heb ze hier besteld: Welkom - Help-ID4Kids Ik heb de variant met het metalen plaatje. Ik vind ze ideaal, echt een aanrader. Tijdens de kampeervakantie continu gedragen, maar ook bij dagjes weg en laatst naar een festival.
De bandjes die je door moet knippen zijn erg handig inderdaad. Als je met een watervaste pen er op schrijft, zijn ze ook waterproof. Deze zijn erg leuk: SOS Polsbandjes - horloge-bestellen
Ik heb siliconen armbandjes waar hun naam en het telefoonnummer ingedrukt zitten. Ideaal ze worden hier in de zomer altijd op strand gedragen.