Wij gaan vrijdag voor een week naar een stacaravan. Weet niet zo goed wat ik allemaal mee moet nemen. In ieder geval campingbedje met matras. Maar bv wat voor slaapzakjes? Thuis heb ik voor nu dunne katoenen slaapzakjes maar zou dat warm genoeg zijn daar? Neem in ieder geval 10 hydrofiele luiers mee 3 badponcho's. 6 monsdoekjes 6 slabbers. Eetbordje en lepels want weet niet of ze dat daar hebben. Natuurlijk wat speelgoed maar ook dat vind ik lastig. ...
Tis afhankelijk waar je heen gaat? Wat heb je er bijgeboekt? Bij eurocxamp waar we nu zitten Heb ik campingbedje kinderstoel potje Konden ook badje bij bestellen maar niet gedaan Buggy ook gereserveerd. Scheelt allemaal inpak ruimte Verder idd wat luierdoeken badcapes evt zwemponcho Een grote handdoek voor op bed mbt verschonen Babyfoon Waslijn en knijpers Waterkoker Koffie apparaatje. Wij hebben zo Italiaanse Heb parasol mee Wat lakens mocht er niet genoeg beschutting zijn. Dan z u je de wasknijpers erg handig Reisklamboe evt voor muggen Klein zwembadje voor als zwemwater te koud is en zo kan je kleintje altijd lekker badderen Picknick plaid Half strandtentje Grote hydrofiel voor over buggy als kleine slaapt inbuggy ( evt dooky)
Heb 2 zomerzakken mee vd hem En zoontje slaapt in enkel romper Bal, water speelgoed, blokken Boekje is vaak al voldoende Kinder bestek is hier wel maar bordje niet.
We blijven in nederland en kan beperkt spullen mee nemen omdat we met 3 volwassenen en baby in kleine yaris moeten. Kinderstoel kan ik geloof ik wel bij boeken. Het is de eerste met op vakantie en ben beetje onzeker geloof ik...