Hee hee, Wil weer met mijn dochter gaan. Vorig jaar bij Vlindersafari in Gemert geweest. Erg leuk. Wie heeft ervaring met Klein Costa Rica? Komen er ook vlinders op je zitten etc? En is het groter dan de Vlindersafari? Thankkkksss
Klein costa rica is wel wat groter dan de vlindersafari in Gemert. Er zijn daar ook meerdere dieren en niet alleen vlinders. Ik vind beide leuk maar als je vorig jaar bij de vlindersafari bent geweest zou ik nu voor klein costa rica gaan. Daar komen de vlinders ook wel op je zitten (soms) maar doordat de kas een stuk groter is is het niet zo druk qua vlinders als in Gemert. Tenminste niet toen ik er was.
Nou we zijn vandaag geweest... En moet zeggen; spijt dat ik ben gegaan hahaha. Had me er heel veel van voorgesteld, vooral ook na de vlindersafari vorig jaar. Maar echt geen enkele vlinder die op je kwam zitten, en ook veel en veel minder vlinders dan bij de vlindersafari. Toevallig net een touringcar vol 75+ers mét rollator tegelijk met ons binnen... Was blij dat ik weer buiten was
Ohh echt? Sorry ! Ik vond het wel leuk toen wij er waren vorig jaar! En zag toen ook wel een hoop vlinders! Maar dit jaar nog niet geweest... Ga ik nu dus ook maar niet meer doen dan!