Hoi dames, Ik heb pas een miskraam gekregen en het zkhs heeft gezegd dat ik moet bellen als ik erg buikpijn krijg en koorts. Nu heb ik best wel heftige buikpijn maar geen koorts ofzo. Ik heb zelf het idee dat het me darmen zijn die van slag zijn.. maar ben ook bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoe voelt dat.. ervaringen? Groetjess
Misschien kun je zwangerschapsgerelateerde vragen beter in een ander forumdeel stellen. De dames hier zijn allemaal met behandelingen bezig om zwanger te worden. Ik denk dat je elders meer reacties krijgt. Sterkte!
Als je het niet vertrouwd moet je arts bellen om voor zekerheid te laten onderzoeken. Bij pijn tussen schouderbladen en benauwd gevoel meteen bellen. Dat is edn symptoom van geknapte eileider en bloed in de buikholte wat de nervus vagus prikkelt en krijg je pijn tussen schouderbladen. Maar vertrouw je het niet dan moet je gewoon bellen. Sterkte.
Wanneer is je miskraam geweest? Waarom denk je nu aan een bbz? Buikpijn hoort bij een miskraam maar niet als deze al geweest is. Dan denk je meer aan menstruatie of restweefsel.
Als je het niet vertrouwt moet je bellen en je zorgen voorleggen aan de arts of verloskundige. Ik heb een bbz gehad maar Had nergens last van. We kwamen er pas achter tijdens een echo, eileider Was al gescheurd.
Ala je moest bellen bij erge buikpijn, zou ik dat nu toch ook wel doen. Beter het zekere voor het onzekere!