Slecht inleidbaar - werkt cytotec dan ook minder?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Leo78, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Helaas weer een missed abortion. Volgende week moet ik voor een tweede echo en overleg naar het ziekenhuis. Dan wil ik cytotec. Ben al een keer bevallen en toen werd ik met 41 week ingeleid. Ze gingen twee keer over de maximale dosis heen voor er wat gebeurde. Betekent dit dat ik dan ook slecht reageer op Cytotec? Ik geloof dat daar dezelfde werkzame stof in zit. Heeft iemand ervaring hiermee?

2. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend vervelend!
    Ben zelf niet ingeleid maar dacht dat dit wel op hetzelfde neer komt.
    Ik heb slechte ervaring met cytotec. Eerst myfegyne gehad en na zoveel uur eerste cytotec. Zelfde avond vruchtje verloren, wel nog 5 dagen 'weeen' gehad. Na drie weken nog niet schoon, weer cytotec.
    Weer drie dagen ontzettende kramp. Na een week nog niet schoon dus toen een hysteroscopie, had ik eerder moeten doen.
    Ben er 1 dag duf en naar van geweest. Van het hele gedoe met cytotec 5 weken.
    Als het inderdaad zelfde werkzame stof is weet ik niet of het heel verstandig is, je bent er dan zo paar weken mee druk met uiteindelijk misschien toch een curettage of hysteroscopie..

Heel veel sterkte!!

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Nee dat heeft niks met elkaar te maken hoor! Ik dacht het ook omdat cytotec bij mijn eerste zwangerschap die een MA was niet werkte en mijn tweede zwangerschap tot 42 weken duurde en na niet vorderende ontsluiting eindigde in een keizersnede. Heb het aan een gynaecoloog gevraagd zelfs en die zei dat dat toeval was. Overigens derde zwangerschap spontane bevalling bij 39+6. Denk dat niet slagen van cytotec meer te maken heeft met hoe vast het vruchtje zit.

4. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga met een hoop aantekeningen naar het ziekenhuis woensdag. Mifegyne lijkt me inderdaad wel een goed middel. Zal erom vragen.

5. Treez

Treez Niet meer actief

Ik ken alleen mijn eigen ervaring. Het inleiden ging hier twee keer super snel, maar cytotec werkte de eerste keer voor geen meter. Bij mij was er geen verband.

Sterkte met je verlies!

6. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik ben ingeleid en dat ging als een tierelier. Ik heb vandaag de tweede dosis cytotec ingebracht maar dat doet vrijwel niks. Alleen een beetje bloed, ook geen krampen of zo.
    Ik lees ook over een pil voordat je de cytotec neemt? Die heb ik niet gehad..?

Deel Deze Pagina