als je gaat pinnen en je haalt het geld er niet uit, slikt ie het dan weer in? (als er tenminste niemand meer na je komt, zoals bij mij het geval was) wie weet het? dit is me dus vanmiddag overkomen, want ik heb helemaal geen geld meer in de portemonee. en ja, ik weet het dat geld je portemonee uitvliegt
Na een bepaalde tijd wel (geen idee hoe lang) Maar als iemand het voor de tijd eruit haalt ben je het kwijt tenzij je een medelevend persoon hebt meld hij het bij de bank. (maar vind maar eens zo'n iemand). Het is hetzelfde als je portemonnee kwijtraken met geld erin.
volgens ga het apparaat piepen als je en het pasje en of het geld niet er direct uithaald. maar nu het me dus gebeurd is, weet ik het niet zeker meer. heb al gekeken via internet op mn rekening en het geld is wel gepind door mij, moet maandag de ing maar ff bellen. maar ik hoop zo...
Als er niemand na je het geld er uit heeft genomen, wordt het inderdaad weer ingenomen. Soms wordt het meteen weer gecrediteerd op je rekening, in de meeste gevallen zal het uitgezocht moeten worden. Weet niet of je bij je eigen bank hebt gepind, maar je moet in ieder bij je eigen bank een verzoek indienen. Zij gaan het vervolgens uitzoeken. Aan de hand van de logrol zal blijken dat er geld over is en krijg je het weer bijgeschreven op je rekening.
Ik had het laatst ook, 50 euro gepind en laten zitten. Is weer ingeslikt en later door de bank terug gestort op mijn rekening. Gelukkig was er dus niet iemand direct na mij geweest... (Uitzonderingen van eerlijke vinders daar gelaten natuurlijk )
ja na 30 sec. neemt de automaat het weer in..! en het wordt dan automatisch weer op je bank gestort.! maar idd, je bent aan het pinnen, wat deed je in dien 30 sec? hehehe
tja ik kan me dr niets meer van herinneren. we hadden alle boodschappen al gedaan en moesten alleen nog de broodbestelling ophalen en zouden daarna een lekker visje halen voor thuis. bij de bakker is een pin, maar volgens mij was ik de enige die pinde. vanavond na het eten heb ik lekkere ijsjes gehaald en wilde betalen en zag tot mn schrik dat ik alleen het kleingeld er nog in had zitten wat ik over had gehouden bij de bakker... zegt mn vriend ook nog toen ik het zei:"nou das mooi stom van je", ja alsof ik dat niet weet :x heb trouwens gepind bij de ing, en zit zelf bij de giro
Pff en ik moet morgen een heel groot bedrag pinnen. Nu ik dit zo lees, vergeet ik t nu écht niet hihi..