Ooow daar heb ik helemaal overheen gelezen, sorry Maar ik kan wel tegen kritiek, iedereen heeft een eigen mening over elkaar en daar moet ik mee leven.. Tuurlijk zullen er zeker wel kwetsende opmerkingen zijn maar tegen de tijd dat het uitgezonden word ben ik slank dus laten ze dan maar lekker negatief denken wat ze willen @ Waardevol: Yep mijn ventje en mijn zoontje worden ook gefilmd, en met me vriendinnen doe ik gewoon zoals altijd, we hebben altijd genoeg gespreksstof dus dat gaat goed komen En wat betreft het eten, daar ga ik idd ook wel moeite mee krijgen en zou me dan denk ik wel in gaan houden, heb dat ook gezegd tegen ze dat ik niet gekker dan normaal ga doen, ik ga niet bv ineens 4 frikandellen naar binnen werken omdat ze dat zo graag willen, normaal eet ik een patatje en een frikandel erbij en thats it, wil niet een andere chantal neer gaan zetten dan dat ik in werkelijkheid ben ...
wanneer is de 1e uitzending op tv?! vind het super voor je dat je mee mag doen en dat je (trouw) droom gauw mag uitkomen...
Goh, ik lees dit nu pas (dacht dat het weer zo'n dieettopic was, wat het wel is natuurlijk, maar geen verheerlijking van etc.). Ik wilde je heel veel succes met alles toewensen. Ontzettend knap dat je dit gaat doen. Je stelt je eigenlijk toch heel kwetsbaar op. Maar het 'ergste' heb je achter de rug meid. Je hebt aan jezelf en anderen toegegeven dat je niet altijd die leuke, vrolijke meid bent. En dat er achter zo'n masker heel wat verdriet schuil gaat. Daarom vind ik je sowieso al een topper! Heel veel succes, ik blijf je volgen.
@Daan78: Thanx meis, super om te horen Gisteren mijn 1e opname dag gehad, het was de '' slechte gewoonte '' dag .. We hebben alles gefilmd qua slecht eten. Als je mee werkt aan zo'n programma merk je eigenlijk heel erg hoe nep de tv is, tuurlijk weet je dat wel maar je staat er nooit zo bij stil als wanneer je het echt mee maakt. We hebben gisteren in 1 dag 3 dagen gefilmd zeg maar, ik had 3 setjes kleding bij me en moest me telkens verkleden als we wat anders gingen doen, zo leek het dus alsof we drie dagen hadden gefilmd ... Ik was gisteren kots misselijk van het snoepen en vet eten en was ook echt kapot.. Ze hebben van 11.30 tot 12.15 gefilmd. Er moest ook het een en ander over gedaan worden omdat er van die bijdehandjes waren die dan zagen dat ze een Camera in dr handen had en dus midden in beeld gingen staan of tijdens het filmen aan haar gingen vragen waar ze voor aan het filmen was dus dat was wel irritant maar toch ook wel weer grappig .. S'middags ging ik met mijn vriendin en mijn zus op het terras zitten en we hebben heeeeerlijk in het zonnetje gezeten.. Morgen komt Sonja Bakker langs en dan gaan we wegen, een dieet opstellen en kijken wat we allemaal in die 12 weken kunnen gaan doen om goed gezond af te gaan vallen... Als het kan zal ik morgen wel even een foto plaatsen Vrijdag gaan we met ze alle uit eten om het '' laatste avondmaal '' te filmen ... Maandag beginnen we met het officiele dieet en dan gaat de strijd beginnen voor mij Er doen in het totaal 16 deelnemers mee, als het straks in September uitgezonden word dan worden er per aflevering 2 kandidaten uitgezonden dus je ziet me ( gelukkig ) maar 1 avond ... Het is geen afval race, iedereen doet het allemaal voor zichzelf ... Mijn streven is om in de 12 weken 20 kilo af te gaan vallen ... Of me dat gaat lukken weet ik niet maar ik ga er voor ...
Tjonge, inderdaad nep zeg dat je je drie keer op een dag moest verkleden. Ben echt heel benieuwd naar die avond dat jij op tv komt. Hoe is het eigenlijk afgelopen met iemand anders in dit topic die zich ook wilde opgeven? Was dat niet Suzie nog wat of zo. Weet de naam zo ff niet meer. Is zij ook door?
Nou idd, en het vervelende ook nog is dat die hele dag die we gisteren gefilmd hebben daar komt miss maar 3 / 4 minuten van op tv .... En idd, volgens mij was dat Suzie, ben wel benieuwd of die ook is uitgenodigd ? Laat je horen Suzie
Jee Chantal, wat goed van je!!!! Het feit dat je dit wilt is een, maar dat je het ook echt gaat doen!!! TOP! Wij staan achter je hier, dat heb je ws. wel gemerkt! Succes!!!
Thanx Ben enorm blij te lezen dat jullie achter me staan .. Geeft me nog meer moed, ik heb namelijk van de week op het punt gestaan om het niet te doen maar heb toch door gezet
Nou, respect hoor! Niet stoppen hoor. Je zult zien dat als je eenmaal bezig bent en het gaat goed, je je super voelt! Succes en veel plezier morgen met Sonja.
hihihih oei dat wil ik niet hoor Die kleine wilde ook continue op de film, hier een foto'tje Bekijk bijlage 65378
Zolang jij jezelf blijft meid.. Komt het goed! Heel veel succes/plezier de komende 12 weken! En oh.. wat ben je blij als de eerste 5 kilo's er af zijn.. Dan ben je pas echt gemotiveerd!!
Haha, heel goed! Ik ga zeker kijken in september! Volgens mij komt het helemaal goed, een grotere stok achter de deur kun je niet hebben, toch? Succes!!!