goed bezig chantal !! en nu volhouden indd ! tja tv is altijd opgezet en nep (althans in zown programma's )
Yeaaah you go girl! Vind het echt stoer van je maar had ook niet anders verwacht na berichten te hebben gelezen van jou, bikkel! Hahah
hahahah En tv is zooooo nep.. Als jullie het straks zien dan is het werkelijk net alsof ik iedere dag in de patat zaak zit maar in RL is dat echt niet zo hoor ... tuurlijk eet ik vaak vette troep maar nu lijkt het net alsof ik alleen patat vreet hahahahaha .... maar ach dat hoort erbij, hebben ze me van te voren ook al gezegd Heb trouwens ook zitten janken ( kon het niet meer op houden ) Tijdens het intervieuw moest ik echt eerlijk gaan zeggen hoe ik me werkelijk voel en terwijl dat je het er over hebt denk je er weer aan en dan komt alles los .. Om een of andere reden luchte het wel op, bedoel ben nu echt eerlijk geweest en hoop gewoon dat mensen beseffen wat het met me doet ... Ik wil ook echt al gaan beginnen maar moet tot maandag wachten
Dat doen ze natuurlijk omdat het anders zo raar is als je geen ƩƩn keer in beeld komt met eten. Tis een beetje gek als je geen ƩƩn keer iets eet 'in beeld' terwijl je wel meedoet aan dat programma. Maar wel gek dat je allemaal van die snacks en zo moet eten. Als ik snoep dan eet ik eerder koek of chocola. Geen patat.
Nee uiteraard, dat snap ik En ik moest ook snoep en koek eten hoor, man heb werkelijk nog niets gesnoept vandaag hahaha ben nog steeds misselijk Ach jah nog ff geduld
Dat bedoelde ik toen dus met mijn post. Maar wel heel knap van je en leuke foto van je zoon die op de film wil!!
Hahahah hihihihi hahaha Dan word het in die 3 a 4 minuten zo geknipt en geplakt dat je voordat je een patatje eet zit te janken omdat je je goede vriendjes vaarwel moet gaan zeggen en dan zie je al die fragmenten dat je patat zit te bunkeren en na afloop laten ze weer een stukje gejank zien LOL Ok nu serieus, meid natuurlijk komt er veel los, er gaat zoveel op je afkomen nu en dan ook nog afgelopen periode wat van je schouders afvalt waarschijnlijk. Geen baan kunnen vinden en dan sollicitaties en ook nog eens SOS waar je op zat te wachten. Laat het maar lekker de vrije loop meid
knap dat je meedoet... vooral ook vermoeiend omdat het allemaal zo nep is... daar zul je je vast ook wat aan storen!! maar gewoon volhouden, wij hier staan met zijn alle achter je en zijn heel trots op je!! x
hahahahah als ze dat doen word ik gek hahahaha ... Maar er komt idd enorm veel op je af, ben zooooo zenuwachtig ineens voor morgen .. Voelt net alsof er een enorme bekendheid naar me huis komt .. en als ik dan verder denk dan heb ik zoiets van HALLOOOOO het is Sonja Bakker maar hahahaha ben denk eerder dat ik bang ben voor de uitslag van me gewicht dan dat ik me druk maak om haar hahahaha
Thanx En het is idd vermoeiend omdat je moet doen alsof en daar ben ik niet zo goed in .. Acteurs leventje zou ook niets voor mij zijn pff ... Maar ik ga me echt focussen op het afvallen, ga me morgen inschrijven bij een sportschool in Spijkenisse dus vanaf maandag kan ik los hahahah
kei goed van je meis, en als je echt wil dan lukt het ook!!! en volgens mij ben je best een doorzettertje!!!
Nou niet altijd hoor maar nu wel .. Wil ten eerste gewoon nu echt afvallen en ten tweede wil ook niet af gaan op tv
ze zei dat dat van vorig jaar was (de promo..) krijg je ook vergoedingen van het programma?? Zoals nu de sportschool??
Spannend meid. Super dat je mee mag en gaat doen. Ik ga in Sept. ook kijken, normaal kijk ik er niet naar, vriendje zou gek worden Maar nu heeft ie pech Je zal je super voelen als je afvalt. Ik ben er nu 23 kwijt van de 30/35 die ik kwijt wil. Voel me veel zekerder en energieker. En je hebt n mooi vooruitzicht...je gaat trouwen (ik heb n weddenschap gewonnen als ik mn streefgewicht haal, mag ik gaan shoppen voor 1000 eurie en krijg n saunadag met alles erop en eraan)
Volg dit topic al een tijdje, maar nog niks gepost...bij deze. Vind het super dat je dit durft! Ik ga je jammer genoeg niet kunnen volgen op tv omdat ik in Belgie woon. Maar ben wel benieuwd naar je verhalen hier . Ik moet trouwens echt wel met je mee gaan doen, want wil er 20kg af hebben. Dus motiveer mij maar goed met je verhalen en geef maar wat tipjes van Sonja . Of mag je er verder helemaal niks over zeggen?