Hihi ik vind het gewoon ook spannend voor je zeg. Geniet vanavond lekker van het uit eten gaan met je familie/vrienden en dit is zeker niet de laatste keer dat je uit eten gaat natuurlijk, volgende keer bestel je een heerlijk groot bord salade en zul je daar super van gaan genieten Als je morgen wakker word dan denken van, laat het maar lekker beginnen en ik weet zeker dat jij gaat knallen want je bent heel erg gemotiveerd dus het gaat je lukken meid. Zeg maar dag dag tegen de kilo's Mega hug van deze kant, kijk uit want ik kom zo je beeldscherm uitzetten he dus doe maar een stap naar achter HUGGGG
ik vind dit echt zoooooooo knap van je meid!!!!! heb net alles zitten te lezen maar het klinkt echt wel heftig allemaal vind het echt super dat je dit allemaal aandurft... toont wel van lef hooor!!!! ik ga je topic ook echt volgen verder ben heeel erg benieuwd hoe het gaat en geloof ook echt dat het je gaat lukken en je daalijk met een trots gevoel in de spiegel kan kijken!!!
En dat je uit eten 'moet', is dat dan voor eigen rekening of betaald SOS-Sonja dat aangezien zei zeggen dat je uit eten moet gaan met je familie.
en lekker gegeten gisteren?? Wel fijn dat ze een dieet op maat maakt.. kan je het precies volgen... maar ze filmen toch niet elke dag alles?? succes en ben benieuwd wat je mag volgende week.. is het nog gelukt met de sportschool?? is dat dan ook op kosten van het programma?? (dat zou ideaal zijn )
Ik heb niet alles gelezen, maar wat leuk dat je uitgekozen bent! Ik heb het zelf niet zo op Sonja, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het voor sommige mensen wel werkt. Ik hoop echt dat de kilo's er af gaan vliegen voor je en dat je over een tijdje een mooie prinsessenjurk mag dragen! succes!
haaaaaaaaaaai ik ben er weer ... nee ninien ik zat niet in de sportschool hahahah, nee ik was zo moe dat ik vandaag de hele dag lekker met die kleine in de tuin heb genoten van de zon, het is allemaal zo hectische dat we echt kapot waren hahaah .. We hebben gisteren heerlijk gegeten, sonja heeft dit niet vergoed maar daar ging ik ook niet van uit, ik wilde zowieso uit eten met de hele fam om de nieuwe start van me leven te gaan vieren en dat hebben we gedaan ... De sportschool word ook niet vergoed maar dit was dan ook mijn eigen keus ( om naar de sportschool te gaan ) dus ik kan niet verwachten dat hun dat gaan betalen .. Ik heb nog geen dieet gehad want Maandag komen ze weer filmen en Sonja zei vanmorgen dat het dan miss leuker is als ze dan gaan beginnen met filmen dat ik dan pas het menu open, zo is het dus niet gespeeld als ik mijn eerste reactie op het menu geef zeg maar .. Ik kan werkelijk niet wachten tot ik eindelijk kan beginnen, ik wil echt gaan starten dus ben blij als het weekend voorbij is. Maandag gaan we de gezonde boodschappen doen en dan gelijk onze eerste gezonde lunch filmen ... De camera gaat niet iedere dag mee hoor, ze gaan eigenlijk alleen mee als we bv iets gaan doen waar verleidingen zijn en waardoor ik het dus wat moeilijker heb.. Binnenkort moet ik ook tegen mijn ouders gaan zeggen hoe ik me echt diep van binnen voel, ik weet nog niet hoe ik dat ga doen maar dat komt wel .. wil het iig wel gaan doen ... Moet zeggen dat ik er echt zin in heb om mijn hele leven te gaan veranderen ... Ik probeer zo vaak mogelijk ff mijn verhaal te typen hier maar geloof me het is zo druk om me heen dat ik het af en toe wel eens vergeet .. Maar ik blijf jullie op de hoogte houden
ghe ghe alsjeblief !! ben echt benieuwd naar al je verhalen en hoop dat je er ook dingen over mag vertellen .. ( of gewoon doet ) SUCCES !! xx
Nou ik ga zoveel mogelijk vertellen maar ik heb een contract getekend dus ik mag niet te inhoudelijk worden zeg maar, maar ik ga jullie wel gek maken met mijn ervaringen hahahah Als ik te inhoudelijk word dan kan ik een boete krijgen ...
ja daarom zei ik t ook hopen dat je toch kleine dingetjes kan vertellen .. maar mag je wel zeggen hoeveel je afvalt ?? ben wel benieuwd hoe t gaat lukken en hoe snel !
Spannend allemaal hoor!!! Hopelijk gaat het allemaal zoals je verwacht. Veel succes iig. Maar lezen ze dan mee op ZP?
Geen idee of ze mee lezen op zp, heb ze nog niets gezegd over dat ik hier zit maar ja je weet maar nooit .. zover ik weet mag ik wel vertellen hoeveel ik ben afgevallen, want op de online afslank site van Sonja word het ook bijgehouden en kunnen andere leden dat ook zien dus ik ga er van uit dat het wel mag
yeeee .. heb net heerlijk met het gezin uitgebreid ontbeten had lekker croisantjes gekocht en warme pistoletjes... mmm heerlijk ... vanmiddag nog ff met die kleine man een ijsje halen en dan is het over en uit voor Chantal