Heb ff de kcal geteld en ik zit op 1014 kcal dus het valt nog mee, ik heb dan wel de Jus en de uitjes bij het avond eten niet mee gerekend maar die eet ik dan ook niet
Dan mag je best veel eten! Toen ik haar boek deed hield ik het niet vol had echt honger was bar weinig Ik verhongerde zowat Whaha
hahaha moet nu eerlijk zeggen dat ik nu ook honger begin te krijgen, heb net avond eten gehad maar ben op de een of andere reden niet voldaan oei dit gaat een lange avond worden ....
hihi volhouden meid !! t is voor een heeelll goedd doel ! gewoon veel drinken indd ga je ook vol van zitten..
I.d. meid, dit zijn de momenten waar je doorheen moet.. Je zult zien dat je na 2 weken al veel minder kan eten omdat je maag een stuk kleiner is ( krimpt omdat het geen grote hoeveelheden voedsel meer binnen krijgt) Mijn advies voor nu: Je zinnen verzetten, wandelen, fietsen, douchen, tandenpoetsen, kauwgommetje nemen, veel water/thee of bouilion drinken.. Heb je lekkere dingen in huis? Zo ja, wegdoen!! Succes meid.
Nou meiden het was een ramp gisteren avond .. Was knette sago, heb mijn mannetje ff zijn huid vol gescholden ... Ik wilde zooooo graag een stukje chocolade ... pfff .. Maaaaar ik heb het niet gedaan .. Heb een sinaasappel gepakt Lag wel al om 21.15 al op me bed want ik dacht hoe sneller ik slaap hoe sneller ik weer kan ontbijten hahahhaha ... Maar ik merk nu wel heel erg goed dat de afkick verschijnselen aan beginnen zijn ... Ik ga het de aankomende dagen echt moeilijk krijgen, dus die kut camera komt dan ook weer grrrrrr ... Ach jah we gaan straks met de school van die kleine naar de kinderboerderij dus dan ben ik weer een paar uurtjes zoet
Ben ook wel een beetje trots op mezelf Trouwens had vanmorgen mijn BMI weer gemeten en die is van 42.6 nu al naar 41.8 gegaan Is nog niet extreem veel maar het is een begin
Wat knap dat je je gisteravond in hebt kunnen houden!! Super hoor! Tis soms zoooo lastig, dan gillen die suikers en khoolhydraten je naam uit de voorraadkast:neem mij, neem mij!! Maar het is al zo'n stap als je dat weet te doorbreken en voor een gezonde snack kiest! En je zult echt merken dat je trek naar zoet binnen een week al sterk verminderd is! Wat ik me nog afvroeg, misschien erg persoonlijk hoor, maar hebben jullie nu je kinderwens even stopgezet?? Maak er weer een goede dag van vandaag!!! (Oh, misschien een kleine tip, voor extra motivatie, een foto van jezelf aan de binnenkant van de kastdeur plakken waar chocola enzo achter ligt van waar je bijv. op zijn zwaarst bent of juist een van hoe je er uit zou willen zien. Mocht je dan de neiging hebben is 'verkeerds' te pakken, dan zie je die foto en dan kun je wellicht je motivatie weer vinden!) Groet Snoozie
Die foto hangt er al, Sonja Bakker heeft die zelf geplaatst, het is zo'n gevaren driehoek met mijn foto er op, ik mag dus niet in die lade komen hahahaha De kinderwens blijft er wel gewoon alleen we zijn er nu niet meer continue mee bezig zoals voorheen, als het komt dan komt het en dan zijn we zielsblij maar denk dat het mede door mijn gewicht moeilijk is om zwanger te worden dus we gaan ons nu focussen op het afvallen en daarna gaan we ons weer wat meer focussen op een tweede kindje, die wens hebben we nu al 1.5 jaar en we zijn ook echt al 1.5 jaar aan het proberen en we proberen de mmm te vermijden dus vandaar dat we eerst de poging tot afvallen doen en mocht het dan nog niet lukken dan gaan we gewoon een keer naar de HA ... Maar is geen persoonlijke vraag hoor, lief dat je interesse toont ... En vind het uiteraard lief dat iedereen interesse toont
zet 'm op je kunt het meis! m'n duimen draaien dat je maar gauw een positieve test in je handen mag hebben...
Je bent n beetje trots op jezelf zeg je? Je mag gerust heel erg trots zijn hoor. Het is onwijs moeilijk om niet toe te geven aan die lekkere dingen. Houdt vooral in gedachten waarom je t allemaal doet, dat is n goede motivatie, en als je straks al flink afgevallen bent is dat ook n enorme stimulans.
Chantal wat goed dat je geen chocolade of andere zoetigheden hebt gepakt! Ik ben nu ook bezig om er een paar kilo af te krijgen en in het begin is het zo moeilijk, omdat je steeds trek hebt in allerlei lekkere dingen. Maar geloof me dat je over een week al veel minder trek hebt in zoetigheid dus gewoon doorzetten! Succes meid en het gaat je zeker lukken.