wat super goed zeg dat je voor de sinaasappel hebt gekozen ipv de chocolade!!! Je kunt de verslaving overwinnen!!! Je doet het super goed!
@Crisje: Ook heeeeel erg trots @Iedereen: die reacties maken me echt blij Was net met die kleine op de kinderboerderij met zijn school en toen deelde zo ook koekjes uit, ik heb ff getwijfeld maar heb het niet gedaan en heb alleen één kopje koffie met melk genomen, juffrouw ging gewoon klappen hahahaha we hebben keihard gelachen .. maar voelde wel goed Moet wel eerlijk zeggen dat het vandaag weer moeilijk is hoor, ik heb dan wel geen koekje genomen maar heb echt een half uur tegen mezelf moeten zeggen '' Nee niet doen, Nee niet doen '' Ben nu thuis en ga zo maar alvast Lunchen anders word ik gek .. Ik hoop dat die kleine zo moe is dat hij in slaap valt dan ga ik ff een uurtje onder de zonnebank en dan kan ik daarna weer mijn tussendoortje eten en dan gaan we nog ff fietsen en dan kunnen we weer aan het dine ja je moet wat hahahah Dit is mijn menu voor vandaag .. Donderdag 22-4-2010 Ontbijt 1 stuk volkoren cracker 1 plak roggenbrood 2 beleg halvarine 1 beleg 30+ kaas 1 beleg vruchtenhagel 1 glas sojamelk 1 glas water Ochtend tussendoortje 1 stuk peer 1 glas water Lunch 2 stuks volkoren crackers 1 stuk krentenbol 3 beleg halvarine 2 beleg halvajam 1 kop opkikker 2 glazen water Middag tussendoortje 1 stuk Evergreen hartig 1 glas water Diner 1 stuk Evergreen hartig 1 glas water Avond tussendoortje 250 gram Magere yoghurt 1 stuk Sinaasappel 1 glas Water
Diner 1 evergreen hartig? Dat is wel errug weinig niet?! Wel complimenten meid, je bent goed bezig! Heb eerder nog niet gereageerd maar heel af en toe eens even gelezen hier, dus bij deze!
Wat doe je het goed joh!! De eerste dagen zijn gewoon het moeilijkst. Je zal zien dat het met een week of twee veel makkelijker zal zijn, dan is je lijf gewend aan je nieuwe voedingspatroon. Als ik je verhalen zo lees, zie ik dat het helemaal goed gaat komen! De kracht zit hem in doorzetten. Zet hem op meid!
hahah heb het verkeerd neergezet dit is het goede: Diner 150 gram gebakken aardappelen 200 gram andijvie 3 stuks zalmvissticks (Iglo) 1 eetlepel tomatenketchup Avond tussendoortje 250 gram Magere yoghurt 1 stuk Sinaasappel 1 glas Water
De eerste twee dagen gingen nog wel maar nu .... oei .... maar ik heb idd wel echt de wil om door te zetten, mijn vriend staat achter me en laat me lekker door razen als ik boos ben en is een hele goede steun voor me dus het komt helemaal goed, ben wel blij als zo de eerste twee weken voorbij zijn, ik hoop het dan wat makkelijker te hebben
de eerste dagen is het echt afkicken.. en daarna zit je na een klein bordje eten zelfs al helemaal vol.. succes meid en je kunt het!!
Je heb jezelf dan misschien een half uur lang moeten aansporen om niet een koekje te nemen maar je hebt het gewoon NIET gedaan!! Daar moet je aan denken! Jij bent sterker dan het kleine stemmetje in je hoofd die het wel wil hebben! toen ik mijn eerste "sessie" had van de acupunctuur werd er gezegd: stel jezelf de vraag of dat ene koekje (of snoepje, bakje chips) het waard is om een paar dagen niets af te vallen en het dus langer duurt voordat je op je (tussen)streefgewicht bent. Ik moet zeggen dat ik dat nu dus toepas als ik weer eens iets lekkers moet laten staan en het laten staan gaat nu een stuk makkelijker!
Bij mij hielp het heel erg op die momenten tegen mezelf te zeggen "het is mijn keuze". Jij mag wel voor dat slechte kiezen, maar ken dan ook de consequenties. Jij wilt afvallen, dus jij moet pijnlijden Zo sta ik overigens ook in het dagelijks leven hoor. Ik wil niet meer dik worden, dus ik kan me niet alles verantwoorden. Zet hem op hoor, het wordt wel makkelijker straks, maar die moeilijke momenten komen ook echt heel vaak terug, dus verwacht niet dat je na een week met 2 vingers in je neus doorkan...
Ik verwacht ook niet dat het over twee weken veeeel makkelijker zal zijn maar hoop dan wel dat ik er iets makkelijker mee om kan gaan ... @Zanoni: Dat is waar je hebt ook gelijk en ik moet ook positief denken zo van '' Yes ik heb het niet gedaan '' maar dat moet ik nog een beetje leren, ik vond namelijk altijd troost in eten en als je nu ineens troost vind in het juist niet eten dan is dat heel vreemd .. Kan het niet precies uitleggen maar het is een gevoel zeg maar en idd een stemmetje in me hoofd wat zegt dat ik gewoon dat koekie moet pakken .... Ach jah ik ga iedereen laten zien dat het me lukt, en met jullie steun kom ik er zeker weten
Chantal.. Geloof me. Over 2 weken voelt het al veel makkelijker, er is resultaat op de weegschaal en de behoefte naar suiker is minder.. Goed dat je je gisteren niet hebt laten verleiden.
Krijg ik net de post binnen, heb ze weer dr nieuwste boek opgestuurd ... '' Aub voor jou, liefs Sonja '' vind dat zo lief
leuk zeg kijk dat zijn de dingen die je tot doorzetten zetten. Hier toen ik begon met afvallen had ik 2 weken lang hoofdpijn. Niet normaal zo erg. Had neigingen tot meer eten enz. Heb het niet gedaan. Doe het nu heel rustig aan maar het gaat goed. Nog een lange weg te gaan maar heb alle tijd. Je schemas zien er goed uit zeg Ik doen altijd als ik denk aan een koekje wat ik op heb van nou pff moet ik ook weer uur voor sporten en sporten vind ik niet leuk dus het koekje dan ook niet meer maar meid je gaat super!!! knap hoor !! je houd het zeker vol :d kan niet wachten tot de afleveringen komen
de hoofdpijn valt hier nog mee * klopt ff af * maar voel hem wel lichtjes opkomen .. ik vind sporten ook verschrikkelijk maar ja zonder beweging gaat het niets worden Woensdag ga ik beginnen op de sportschool ben benieuwd ..
Wat lief dat ze je haar nieuwste boek opstuurt, erg leuk dat ze je zo steunt en dat het niet alleen om het tv programma draait. Dus nog wel de kinderwens, maar nu wat meer gefocust op het afvallen! Hopelijk kunnen jullie inderdaad de mmm vermijden en komt de zwangerschap straks spontaan! Groet Snoozie
@Guppie: Ik hoop het @Snoozie: De kinderwens zal altijd blijven ... En ze is ook echt zo echt zoals ik hier beschrijf, het belangrijkste voor haar is dat we bereiken wat we willen bereiken en niet of het goed op tv komt oid .. Ben ook blij dat ik na het programma nog onder haar hoede kan blijven dan val je igg niet gelijk weer in een diep zwart gat na die tijd ...
Hey meiden, we zijn nu een week verder en de eerste 1.5 kilo is er van af woehoeeee vandaag gaan we naar het strand op de fiets ( 30 km heen en weer 30 km terug ) .. We kunnen hier bij ons wel naar het strand maar ja das een paar 100 meter dus echt fanatiek is dat niet echt om te fietsen Dus we gaan heerlijk naar rockanje ... Moet vandaag zelf filmen hahaha heb zo'n hand camera'tje mee gekregen en ben vandaag zelf regiseur ... Nou iedereen een fijne zonnige zondag toegewenst