Geniet van jullie fietsttocht dat wordt morgen spierpijn denk ik Super dat je 1,5 kg kwijt bent wat is je officieele weegdag?
Heb gelogen meiden, ik dacht dat het 30 km heen en weer 30 km terug was maar het was maar 30 km totaal ... hihihihi sorry .. Maar het was heerlijk en voel me echt geweldig al zeg ik het zelf Morgen ga ik voor de eerste keer naar de sportschool, ben benieuwd @Zustertje: Ik moet voor het programma pas over een week of twee officieel wegen, eigenlijk wilde ik voor mezelf iedere maandag wegen maar kon het deze week niet laten om een paar keer te wegen volgende week doe ik maar 1x ...
goed gedaan joh! Ik zou gewoon lekker wegen als je daar zin in hebt hoor... Ik ging elke dag, zolang je maar niet de fout ingaat als het even blijft hangen. Doe waar je je lekker bij voelt toch!
zo, gaat goed zeg, 1.5 kilo al eraf het Diner ? moet je dat wegen Voor of Na het gekookt is?? domme vraag misschien maar ik weet t echt niet.. maarjah.. iig heel veel succes en als je zin hebt in iets lekkers dan moet je maar gewoon je buik in je handen pakken en bedenken dat die nooit weggaat als je dat lekkers opeet
hahaha die tip tegen het honger gevoel is echt geweldig hahaha En ik weeg het meestal nadat het gekookt is, waarom weet ik niet maar dat doe ik altijd
Chantal, je bent goed bezig zeg!! Ik wil je heel veel succes wensen meid, you can do it!! Ben benieuwd vanaf wanneer het programma uit wordt gezonden op tv?
Oja, Chantal, goed bezig zeg! Ik heb hier nog nooit wat gepost, maar wilde je toch even succes wensen en een tip geven. De tip had ik al in het grote irritatie-topic gezet, maar aangezien daar veel gekletst wordt tussendoor weet ik neit of je 't gezien hebt Als je het idee hebt dat je eten elke keer te snel op is, moet je eens proberen van een gebaksschoteltje te eten met een gebaksvorkje (en dan niet met je vork over je bord schuiven en met het bord aan je mond naar binnen lepelen ). Hierdoor krijg je sneller het verzadigde gevoel (duurt geloof ik 5 minuten, en met kleinere hapjes heb je dat sneller overbrugd). Misschien heb je hier wat aan. Geniet van je eten, en vooral van alle tussendoortjes die je mag (komkommer, wortel en eierkoeken, toch?)
Dat is idd een goede tip, voorheen deed ik dat ook als ik bv vla ging eten, dan at ik het met een klein lepeltje zodat ik er langer van kon genieten, dus dat gaat ik nu ook maar doen Thanx voor het succes wensen @Heitjevoorkarweitje: Ik heb net te horen gekregen dat het rond 25 augustus zal worden uitgezonden, ik weet niet of ik dan ook echt in de eerste aflevering zit maar iig begint de serie op die dag .. dus allemaal ff in de agenda zetten
Oke dat duurt dus nog wel ff! Had gehoopt dat ze het voor de zomer al zouden uitzenden (omdat ik ook een paar kilootjes kwijt wil en het programma motiveert ) We zijn trouwens precies gelijk met de pil gestopt!
Het duurt idd nog ffies .. Maar ik ben dan ook nog wel ff bezig met afvallen dus vind het niet erg dat het nog zo lang duurt Oke dan, en weten jullie waar het door kan komen dat het nog niet is gelukt ? of zitten jullie al in de mmm ? die wil ik graag vermijden
Hey Chantal Ik heb zojuist je hele verhaal gelezen en wil je bij deze enorm veel succes wensen met je tocht naar het huwelijk en een moordlijf! Als het even mee zit ga ik je volgen op televisie. Veel geluk!!! En laat je niet gek maken op dagen dat je even lekkere trek hebt, met mate is het geen probleem! (Ik smokkel zo nu en dan en op die manier is het net iets dragelijker) Liefs Ellenore
Ja begrijpelijk hoor, zo kan je nog ff aan het idee wennen ook dat je op tv komt Mijn vriend zijn zwemmertjes zijn niet zo goed...er is maar 4% normaal gevormd en daarbij zwemmen ze ook niet zo hard... Ikzelf ben nog niet onderzocht maar het lijkt erop dat het aardig goed zit bij mij (maar het kan natuurlijk evengoed ook nog aan mij liggen, bv door vijandig slijm, slechte eitjes of een gekantelde baarmoeder). Morgen praten met de gyn over wat we hieraan gaan doen, vind het erg spannend! En over het afvallen: mijn BMI is nu 24,56.. wil graag weer terug naar de 20, dat betekent voor mij bijna 13 kilo afvallen. Hoe vaak komen ze bij je filmen? En komt Sonja dan ook altijd mee? Ben benieuwd hoe dat werkt...
Hey meis, wilde je ff succes wensen bij de Gyn, is niet niks natuurlijk als het allemaal niet echt werkt .. Zo dat is nog aardig wat die 13 kilo, nou heel veel succes dan maar .. Sonja komt niet iedere keer mee, die heb ik nu 1x ontmoet en binnenkort moet ik naar haar kantoor en dan komt ze nog een keer hier heen dus zie dr eigenlijk maar 3x deze hele periode maar heb haar wel bijna dagelijks aan de lijn, dan wilt ze weten of het goed gaat ed ... Filmen doen ze eigenlijk overal waar ik heen ga en waar verleidingen voor me kunnen zijn, dus ze gaan mee naar feestjes ed.. gelukkig kan ik goed opschieten met de camera vrouw dus het is iedere keer dolle pret ..
Hier even een blog van mij, hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen... Daar zit je dan met je eerste bordje Muesli, vol goede moed ga je dan beginnen.. De eerste week is eigenlijk best goed gegaan, had vrij weinig honger en viel dan ook de eerste week al 1,5 kilo af. Het dieet is precies afgesteld op mijn wensen, heb aangegeven wat ik wel en niet lust en nu krijg ik iedere week mijn persoonlijke weekmenu toegestuurd. Het is een gevarieerd dieet, als ik het terug lees mag ik eigenlijk vrij veel eten voor een eten, ik eet nu 6 x per dag en in mijn oude patroon at ik miss twee of hoogstens drie keer per dag. At continue snoep, chocolade, chips etc. etc. Zoals ik al zei ging het de eerste week goed, had geen honger, geen last van koppijn ( heb ik namelijk altijd als ik weinig ga eten ) en ging met gemak zonder honger gevoel slapen. Nu de tweede week is begonnen voel ik me steeds rotter, krijg steeds meer trek in lekkere dingen en vooral mijn chocolade mis ik, heb gisteren ook echt op het punt gestaan om een stukje chocolade te pakken, ben zelfs naar de verboden la gelopen en heb het in mijn handen gehad maaaaar uiteindelijk heb ik dan toch gekozen voor een gezonde liga. Trots maar toch ook teleurgesteld heb ik mijn liga opgegeten, trots omdat ik het toch niet gedaan heb en teleurgesteld omdat ik toch eigenlijk wel dat stukje chocolade wilde hebben. Aan de ene kant moet ik gewoon een paar keer per dag tegen mezelf zeggen dat ik het heel goed doe en dat het uiteindelijk wel goed komt maar soms ( net zoals gisteren ) vraag ik me gewoon echt af waar ik aan begonnen ben, ik weet dat het nog een zware week gaat worden en misschien worden het wel zware weken maar toch wil ik er ( ondanks dat ik me nu gewoon But voel ) echt voor gaan ! .. Ik heb een mooi doel in het vooruitzicht en hou dit gewoon elke keer voor ogen, als ik hier aan denk dan heb ik weer meer motivatie om juist door te gaan. Ik ga er dan ook zeker voor om die aantal kilos er af te krijgen, ik sport nu minimaal 2 x per week en als het mee zit word dat 3x per week. De weg naar de sportschool is elke keer weer een obstakel maar gelukkig heb ik mijn lieve zus als rechterhand die ondanks dat ze maatje 36 heeft toch met mij mee gaat sporten waardoor ik iedere keer weer met een heerlijk gevoel thuis zit na het sporten. En als je eenmaal bezig bent valt het allemaal ook wel mee. We gaan er gewoon voor en zoals Sonja Bakker zelf zegt : Je kunt alleen succes boeken als je ook durft te falen Lieve mensen tot de volgende keer !
Chantal, leuk! ik kan me voorstellen dat het zwaar is, ik vecht al bijna mijn hele leven die extra kilo's en het is oh zo moeilijk om ze er af te krijgen (en te houden) ik ben een echt emotie-eter Fijn om te lezen dat het nu zo goed met je gaat, het feit dat je de chocolade niet hebt genomen is echt super!!!! Ik hoop dat het trotse gevoel kan overheersen! Je komt binnenkort vlakbij me in de buurt Ik woon in Hoorn, dat is vlakbij Avenhoorn (waar het kantoor van Sonja is) Succes meis!