Hallo Chantal, Hier een stille meelezer van je topic. Ben nu zwanger maar veeel te zwaar(bmi van 35) en ik wil ook echt weer aan de gang na de bevalling en ik probeer nu niet teveel aan te komen tijdens de zwangerschap. Knap hoor dat je dat durft op tv. Ik zie dat je zwanger bent, proficiat! Ga je nu door met afvallen en het programma of niet?
Chantal ik zal er wel helemaal overheen gelezen hebben ergens maar zie dat je zwanger bent????? meid gefeliciteerd wat geweldig!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe gaat het verder dan met SB? Herbekijken van voedingspatroon en zorgen dat je genoeg vitamientjes en mineraaltjes binnenkrijgt?
Hey Meiden, Allemaal bedankt voor de felicitaties .. Het kwam een beetje onverwachts want we hadden het op een laag pitje gezet maar gelukkig zijn we dan eindelijk zwanger ... Moet volgende week naar Sonja dr kantoor om me daar weer te wegen ed maar ik mag gelukkig nog wel mee doen, ik word nu extra in de gaten gehouden en ga iets meer eten dan voorheen .. Ben enorm blij en kan mijn geluk niet meer op ... Ik ga dus gewoon door met het programma alleen nu wat verantwoorder en miss zal ik wat minder afvallen dan dat ik had gehoopt maar dat neem ik voor lief want heb nu een prachtig wondertje in mijn buik zitten Nogmaals thanx iedereen
Gefeliciteerd met de zwangerschap, ik had het ook nog niet gezien. Ik denk dat t niet verkeerd is nu je tijdens je zwangerschap zo bewust bezig bent met eten, kom je ook niet in de verleiding om toe te geven aan de hormonen die willen dat je opeens gek bent op bv chocola en een onbedwingbare eetlust veroorzaken.
Ik zag ineens je banner en wow, je bent gewoon zwanger! Van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst. Misschien word je nu ook door het programma een beetje een BN-er en staat er over 8 maanden: "Chantal van SOS-Sonja bevallen van een dochter of zoon" Geniet ervan!
Wow Chantal wat zie ik nu Wat super man voor jullie!!! Geniet van je zwangerschap meid! Het is jullie gegund!!
Chantal, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat een super goed nieuws! En wat fijn dat je wel gewoon mag mee blijven doen met Sonja!!! Heb gewoon het kippevel op m'n armen staan toen ik het las!!
Meiden enorm bedankt voor alle felicitaties, vind ik echt super lief We zijn enorm blij en kan echt mijn geluk niet op .. Kan wel janken 8 juni ga ik naar Sonja Bakker dr kantoor om te kijken hoe het tot nu toe gaat, ben zoooo benieuwd .. En ze vind het leuk dat ze nu een zwangere kandidaat heeft want dat is weer een nieuwe uitdaging voor dr
Oh meid wat een fantastisch nieuws. Ik hoopte er al een beetje op, omdat ik meende ergens te lezen (irritatietopic??) dat je een nieuwtje had, maar het nog niet mocht vertellen of i.d. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat je mag mee blijven doen met SB.