Hey Chantal, hoe is het daar aan de andere kant van de lijn? Gaat het allemaal nog een beetje? Gr. Daan
Hey Chantal, Zie dat het hardstikke goed gaat! En ook nog eens zwanger, want een vreugde meid!! En ik lees dat je gewoon op een verantwoorde manier verder gaat met Sonja, super zeg! Heel veel succes weer de komende tijd!
Hoi Hoi Het gaat z'n gangetje, was afgelopen week maar 5 ons afgevallen maar moet zeggen dat ook wel een beetje gesmokkeld, wat extra gegeten zeg maar, geen vette dingen ofzo maar bv wat meer aardappeltjes en een ijsje... dus ben vandaag maar extra lang wezen sporten .. en ga morgen maar weer Voel me eigenlijk super goed al zeg ik het zelf en lig er ook eigenlijk niet wakker van dat ik wat gesmokkeld heb, zit nu zo in het ritme dat het geen probleem is om het weer terug op te pakken
dacht ik dus ook, maar ik las een stukje terug dat ze nog niet in de voorstukjes zit. Ben benieuwd naar het antwoord..
Nee was ik niet .. De uitzendingen die nu op tv komen zijn nog van vorig seizoen, het zijn allemaal herhalingen .. Onze uitzendingen beginnen pas vanaf 26 augustus ...
Even een vraagje. Ik ga maandag met Sonja beginnen,dus ben nu een boodschappenlijstje aan het maken,maar mag je een sinaasappel ook door ander fruit vervangen? En met rauwkorst,bedoelt ze daar dan bv een komkommer salade mee, of gewoon sla ?
Ja hoor fruit mag je gewoon vervangen, alleen druiven, banaan en mango mag je bv maar heeeel weinig van want die zijn dikmakend .. En met rauwkost bedoeld ze sla met bv een komkommertje er doorheen en wat magere dressing ... Succes meis
Oke, thanx. Moet zeggen dat ik het nog wel erg weinig vind op papier hoor. Maar we gaan eens zien of het vol te houden is.
Hey. Nog één vraagje hoor, dan hou ik op Misschien lees ik er wel heel erg over heen,maar kan dus nergens in het boek vinden wat je wel en niet mag drinken. Heb vanochtend 1x een kopje thee zonder suiker op en verder alleen water. ( maar dat komt me inmiddels een beetje de neusgaten uit ) Wat mag je nog meer drinken ?
Ik persoonlijk drink heel veel thee, water, en die 50/50 van Rose Vice ( of hoe je het ook schrijft ) dat is de helft water en de andere helft fruit ... Lecini ook van dat merk met die moeilijke naam hahahah dat drink ik ook, zo heb je een beetje een smaakie aan je water en drie koppen koffie drink ik op een dag
ow dus dat mag wel jee kreeg al bijna cafeïne afkickverschijnselen. Vanavond dus een lekker bakkie koffie met een speculaasje
hoi chantal vanaf morgen begin ik ook met sonja ik had een vraagje omdat ik het onzin vind om bijvoorbeeld optimel te kopen heb ik goedkopere variant gedaan zoals bij jam optimel liga is dit erg of maakt het niet uit
Nee is niet erg, ik haal ook echt niet alleen maar merken, vind ik extreem duur iedere keer .. Ik let er gewoon op dat als ik bv Optimel Yoghurt moet gaan vervangen dan het andere merk magere yoghurt is hoeveel calorieeren ed er in zitten .. Of met crackers bv, dan kijk ik altijd of het volkoren crackers enzo zijn ... Dus je hoeft je niet aan het merk te houden als je maar goed kijkt dat de producten qua ingredienten wel op elkaar lijken ... Heel veel succes Noukie @Kaatje: Ik zou ook niet zonder mijn koffie kunnen hoor hahah dus lekker van genieten .. En ik weet niet hoe je het drinkt maar ik dronk het altijd met melk en suiker en die melk heb ik nu vervangen voor magere melk ( die cupjes ) en twee zoetjes ipv suiker dus daar bespaar je ook weer op
Ik heb nu idd wel geminderd met de suiker ( zoetjes vergeten te kopen ) en gebruik nog wel koffiemelk. Heb nog zo'n voorraad dat ik het zonde vind om nu magere koffiemelk te gaan kopen. Maar zijn mar 2 kopjes per dag ( ipv 4 )