Succes en veel plezier. Vind 9 kilo echt super ! Zeker aangezien je zwanger bent Ik ben nu 2 kilo afgevallen deze week. Helemaal blij met sonja dus
Hey dames, het gaat heel goed hier Sta inmiddels op -10 kg ... Ben vorige week een weekje naar Landal geweest en heb me totaal niet gehouden aan het dieet, heb niet lopen snoepen ofzo maar had niet zoveel zin om appart te moeten koken op vakantie .. Mijn BMI is van 42.62 naar 38.35 gegaan .. Ben ongeveer twee en een halve week geleden naar Sonja geweest voor het tweede weeg moment en die zei dat het heel goed ging, zeker voor iemand die zwanger is, het ging niet te snel en zeker ook niet te langzaam Als het goed is word het eind Augustus begin September uitgezonden .. Helaas houd het avontuur voor mij over twee weken op, ik blijf dan nog wel onder de hoede van Sonja maar het filmen ed zit er dan op, wel jammer hoor want het is echt een hele hapening iedere keer .. Maar zodra ik de exacte datum weet laat ik het jullie weten
Hoezo houdt het voor jou op dan? Omdat je zwanger bent of zitten de weken er gewoon op? Maar goed hoor 10kg! Hoop het je snel na te doen!