WOEHOEEEEEEEEEE Ben net gebeld, ben een ronde verder woehoeeeeeee Ze komen donderdag bij ons langs voor een gevolg gesprek.... ben zo blij Yoepie
*doet een vreugdedansje*!!!!! Meid wat GAAAAAF!!!! ik duim voor je dat je ook door de 2e ronde komt!!!!!
dat het eigenlijk zeker is dat je mee mag doen maar dat er altijd een kleine kans in zit dat het niet door gaat .. voor het zelfde geld zeggen ze donderdag dingen waar ik niet achter staat en dan doe ik het niet of miss hebben hun het andersom wel ... snap ie ?
Was al een paar keer komen spieken hier, maar nu nieuws!! Wat goed zeg! Hoop dat je ook door 'de volgende ronde' komt. Wat gaat er veel vanaf aan zo'n tlevisieprogramma zeg. Daar denk je eigenlijk nooit zo bij na.
super zeg ik ga zeker kijken dan elke week !!! Heb er dit jaar ook aangedacht mezelf op te geven. Maar ik wil/durf het niet voor de televisie SUPER SUPER ZEG hopelijk klikt het
Dat is een programma van Sonja Bakker op de tv die dan mensen helpt met afvallen en dan hun '' wens '' laat vervullen ...
Ik heb er zelfd idd ook nooi over nagedacht dat er zoveel vooraf ging aan het maken van een tv programma, tuurlijk moet er wel gescreend worden ed maar dat er zoveel gedaan moest worden nee dat wist ook niet Jullie kijken allemaal wel he als ik op tv kom thanx voor jullie berichtjes :d hahahh
ok, dus je hoeft in principe niet nog 4 rondes door. nou dan wordt het allemaal wel heel erg spannend en echt nu gefeliciteerd!
wanneer kom je op tv dan ongeveer? is dat live of van te voren opgenomen en komt het pas volgend jaar ergens ofzo op tv. als het live is dan is dat wel erg leuk natuurlijk dan kunnen wij hier uit de eerste hand mee kletsen.