kan toch niet aangezien je minimaal 9 weken Sonja Bakkert... maar het scheelt geloof ik niet zoveel want word geloof ik in september ofzo uitgezonden...
super joh! Ik kijk sowieso altijd sos sonja. Motiveert mij enorm hahah! Toen de eerste aflevering sos sonja op tv kwam is bij mij de knop omgegaan, sindsdien ben ik anders gaan leven! Ben tegen die tijd al wel bevallen volgens mij, dus komt helemaal goed uit!
ik heb het nog nooit gezien het is voor mij niet echt van toepassing ook. maar nu ga ik natuurlijk wel kijken
Morgen het gevolg gesprek .... het hele huis is spik en span want veronderstel dat ze komen filmen, je weet het maar nooit... Ben zoooo zenuwachtig .. hoop dat we gelijk horen of we mee mogen doen .. Ik zie mezelf al helemaal zo trots als een pauw in mijn trouw jurk als een vol slanke dame AAAAAAAAAA kan niet wachten hahaha
Zit me ineens te bedenken, ze zullen toch wel echt komen ?? Het is natuurlijk 1 april morgen ... mmmm
Haha, zou een mooie grap zijn Vind het echt knap dat je dit doet. Had het er net met mijn vriend over. Ik zou graag meedoen, maar het feit dat je dan op tv komt houd me toch wel tegen.
Cool man Zou wel leuk zijn ... Super dat je het toch hebt gedaan.. ik kreeg binnen een 1,5 week een telefoontje ..
Oke, dan ga ik geduldig (en een beetje zenuwachtig) naast de telefoon zitten. Wat vragen ze allemaal aan de telefoon?
whaa spanend dames !!! haha vind het wel heel stoer van jullie hoor! straks zien we eind van het jaar 2 zp dames op de tv !!! sucses ALLEBEI !!
Wat je eet patroon is en waarom je mee wilt doen en hoe het komt dat je '' dik '' bent ... niet extreem veel .. dat doen ze wel in het eerste gesprek, dan vragen ze je het hemd van je lijf en willen ze alles tot details weten ... ( met een camera op je kop gericht ) En wat ze vandaag gaan doen weet ik niet, ze zei alleen dat ze zouden komen voor een vervolg gesprek .... AAAAAAAA Nog een paar uurtjes ... Ze komen rond half 11 11 uur ...