Ik snap et niet !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mona, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik snap et echt niet meer! Deze maand had ik écht het gevoel dat et wel eens raak zou kunnen zijn.
    Ik had deze ronde de digitale ovutest van CB gebruikt en deze gaf keurig mijn vruchtbare dagen aan. Dus rond deze positieve uitslag hebben we goed ons best gedaan....Wat betreft mn cyclus kun je de klok gelijk zetten. Altijd 27 á 28 dagen en altijd exact 14 dagen na mn ovulatie mn ongi.....
    Wat kan er nu dan toch steeds mis gaan??
    Hebben jullie die frustaties ook? Het gevoel dat je alles op et juiste tijdstip doet je ei hebt en nog op tijd er bij bent ook en dan toch ongi worden???

Zo even mn frustaties uiten hoor!! Morgen schijnt de zon weer, maar vandaag even niet.....
    Liefs Mona :(

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Mona,

begrijp je helemaal!
    Zelf heb ik dat ook, stel dat het deze ronde niet raak zou zijn....dan zou ik me al die dingen OOK afvragen!
    Wat kan een mens nog meer doen ?? Alles heb je er voor over en dan zou het toch moeten lukken!?
    Helaas hebben we het zelf niet in de hand.
    Heb vandaag maar lekker een baaldag! Het is je goed recht!!

Knuffel, Mirre

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    zoooooooo herkenbaar
    Ook ik heb dit gevoel nu voor deze ronde
    maar wat zal de teleurstelling groot zijn als het niet zo is
    verwen je zelf lekker vandaag

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Heel herkenbaar,...een tijdje terug hebben we op alle vruchtbare dagen geklust....maar mooi niet raak...
    Als je bedenkt dat je 25% kans hebt elke maand is het eigenlijk vreemd dat ik dan teleurgesteld ben... ;)

5. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    En elke maand grijp je weer naar "nieuwe" middelen. Eerst een maansteen aangeschaft, toen laten pendelen, tarwekiemcapsules gekocht, zink tabletten (voor mn mannetje), temperatuur bijhouden via FF en nu de laatste maand een ovulatietest gebruikt. *zucht*

Wat een waslijst.... ik ben door mn hulpmiddelen heen zo langzamerhand geloof ik :rolleyes:
    Deze maand neem ik "vakantie" en ga niets bijhouden. Binnenkort reizen we lekker af naar Rhodos en daarna zien we wel weer !

Liefs Mona

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het is zelfs maar 15 tot 20 % balen he..
    Ik vrij al maanden op de juiste tijden, maar nope.. niks.. nada..
    geen idee waarom het niet lukt..

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, ik twijfelde al tussen 15% en 25%....kun je nagaan wat een wonder het is als je zwanger raakt...

Maar bij mijn zoon duurde het ook ruim een jaar voor ik zwanger werd, en uiteindelijk bleek dat mijn eisprong heel erg vroeg in mijn cyclus was...
    :rolleyes:

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou sandraK, dan is dit weer de juiste tijd ;) voor je

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hahahahha....ik pak de eerste week altijd meteen mee...tot nu toe zonder resultaat overigens.... :)
    Als ik mijn kaartjes bekijk zit ie dit keer toch echt ergens in het midden....

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wij zitten nog maar in ronde5, maar hier ook heel herkenbaar....
    Wij klussen in mijn vruchtbare periode netjes om de dag, dus er moet toch één zaadje zijn wat bij mijn eitje komt... :(

En dan ga ik lopen denken:
    Zou mijn eisprong eerder of later komen? (zoals toen bij jou, SandraK).
    Daarom nu met de persona begonnen, krijg ik wat meer inzicht in mijn cyclus.
    Of er is iets mis met mij...... :( :( :( Of met mannetje :(
    Toch maar gewoon afwachten, 5e ronde valt ook nog wel mee......, toch??

Succes allemaal!!
    XXAnna

11. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Et enig wat ik wil is een eenvoudige, ouderwetse zwangerschap. Is dat nou zoveel gevraagd?
    Blijkbaar wel...... ;)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kan me je frustratie voorstellen Mona. Ik had dat ook. Op juiste moment klussen, temperaturen, ovutesten gebruiken ed en dan niets, maar gek genoeg dus toch wel! Het is helaas en voor mij nu makkelijk zeged een kwestie vangeduld. Ik dacht dat ik weer ongi was geworden en ben toen gezellig met een vrien enmijn man uitgegaan en flink gedronken. Anderhalve dag erna stond ik met een positest in habneden....

13. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb je verhaal een beetje gevolgt op et forum Me2. Ik vind het echt super voor je! kan me wel een beetje in denken dat je op roosjes leeft de laatste weken.... maar ik hou hoop hoor ! Zonder hoop geen leven... en gelukkig heb ik zat andere dingen om voor te leven, waaronder natuurlijk mn mannetje, die is het allerbelangrijkste voor me! :)

Groetjes Mona

Deel Deze Pagina