Hallo damesss.. ik weet niet of ik blaasonsteking heb want heb nog nooit zo iets gehad.. ik moet nou vaak naar de wc heb gevoel dat myn blaas vol is en als ik naar de wc ga komt er weinig uit.? doet geen pyn bij het plassen duss.. mijn laatste ongie was op 5 feb 13 tot (2à3 Dagen ) en ik weet ook niet wanneer ik ongesteld moet worden heb onregelmatig cyclus .. ik wil over een week of twee gaan testen.. grOetjesss xx
Hmm... Vervelend die klachten! Denk alleen niet dat je blaasontsteking hebt. Bij mij voelde dat alsof ik naalden pieste en branden niet normaal!
Hoeft niet altijd pijn te doen hoor. Ik heb heel vaak een blaasontsteking gehad. Soms alleen continu het gevoel heel nodig te moeten en dan op de wc komt er maar een druppeltje.
juistt bij mij het zelfde .. heb gevoel dat k heeeel erg moet plassen als ik naar de wc ga komt weinig uit.. daarna half uur weer naar de wc echt vervelend haha
Bij mij is het juist anders. Ik heb alleen heel erg veel last van buikpijn gehad. Volgens de dokter is het een blaasontsteking. Maar verder heb ik ook rommelende darmen en ben heel erg misselijk en met name na het eten. De HA zegt dat bij zwangerschap de misselijkheid juist minder wordt na het eten. Wij durven bijna niet te hopen op een zwangerschap, omdat we bang zijn voor een teleurstelling.
het vervelende van blaasontsteking is, dat bij iedereen de klachten anders zijn.. Ik heb altijd last van buikpijn, veel (kleine beetjes) plassen en heel erge pijn bij het plassen. Voor de zekerheid maar een plasje (liefst ochtendurine) inleveren bij de HA