Als eerste wil ik mijn medeleven geven aan alle slachtoffers en nabestaanden van de verschrikkelijke aanslagen in Brussel en Zaventem. Weer worden er onschuldige mensen slachtoffer van zinloze aanslagen, het doet mij veel verdriet. Hoe lang moet dit nog door gaan hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen, hoeveel mensen moeten er nog overlijden door dit soort dingen. Amerika, Parijs, Turkije, Beiruit, Libanon,Indonesië en ga zo maar door zoveel ellende zoveel onschuldige slachtoffers. En waarom ja dat is een vraag die ik mij afvraag waarom?? Voor alle Belgische forumleden: ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik wens jullie allen heel veel sterkte Ook voor de mensen die dit net zo erg aangrijpt als dat het mij heeft aangegrepen heel veel sterkte Ik weet niet wat ik verder moet zeggen maar ik moest dit gewoon even kwijt want dit doet mij echt heel veel verdriet.
Ik sluit me hier ook bij aan! Sterkte voor alle gewonde mensen en de nabestaande! Ik hoop met heel me hart dat het hierbij ophoud.
Ook ik wil de nabestaanden en gewonden mijn medeleven betuigen.. vreselijk dit, verdriet en boosheid komt er dan naar boven, niemand heeft het recht zoveel mensen mee te nemen met hun radicale gedachtes.. weet niet zo goed wat k ervan moet zeggen, komt zo dichtbij opeens. Sterkte iedereen die ermee te maken heeft..
Ik sluit me er ook bij aan. Heel veel sterkte!! Ik heb zelf jaren in België gewoond , gewerkt. En kan het nog niet bevatten.