Wauw.. echt geen woorden voor.. En dat staat mij ook te wachten Prachtige foto`s: deze vader haalde zijn eigen tweeling
Wauw heel mooi!! Met mijn snelle bevallingen ben ik ook wel een beetje gespannen of ik wel op tijd in het ziekenhuis kon. Maar bij een tweeling lijkt me het nóg spannender. Prachtige foto's!! En chapeau voor de vader ook!!
Gave foto's! Ben ik trouwens de enige die het opviel, dat de rechterbaby op de tandemvoedfoto totaal mis zit en dat de tepel er tussendoor steekt? Desalnietemin fantastische foto en absoluut niet genant!
Prachtige plaatjes! Maar wel spannend om een tweelinggeboorte thuis te laten plaatsvinden. Ik ben van mijn eenling-dochter heel bewust thuis bevallen, maar bij mijn tweeling is het niet eens in me opgekomen om dat te overwegen.
Hier in Nederland is een thuisbevalling met een tweeling niet toegestaan in hoeverre ik dat weet, hier was het in iedersgeval geen optie. Ik had het zelf ook niet gewild, veelste veel gevaar i.v.m. complicaties.
Prachtig en ongelofelijk! Wat een grote kinderen ook, voor een tweeling. Echt heel bijzonder, ook dat ze helemaal gezond en wel zijn. Idd toch spannender bij een tweeling.
Alles mag in Nederland gelukkig. Wel zal een 'normale' verloskundige je dan niet willen begeleiden maar er zijn gelukkig genoeg andere die dit wel willen
Hmm dat heb ik niet meegekregen. Weet je dat zeker? Hier kreeg ik namelijk geen andere opties dan in het ziekenhuis bevallen ivm medische indicatie. Ik had ook niet anders gewild hoor, dus heb het zelf verder niet uitgezocht.
Jahoor 1000% je hebt in nl vrije keus maar je moet erg sterk in je schoenen staan Stuitbevallingen enzovoort gebeuren ook gewoon thuis in bad O.a. bij holistische vroedvrouwen