PostNL nu al veel te laat met bezorgen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.054
    2.916
    113
    't Gezellige Brabant
    Eventjes gal spugen over de post. Woensdag heb ik wat kerstkaartjes op de bus gedaan, waaronder 8 stuks met een gedichtje er in waarin we mijn zwangerschap kenbaar maken. Nu vond ik dat we heel vroeg waren, zo net na Sinterklaas met versturen. Maar ze zijn dus nog steeds niet aangekomen! Ik had verwacht dat ze gewoon de volgende dag bezorgt zouden worden, misschien 1 dagje later. Maar dat zijn ze niet. Belachelijk!

2. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral met zo'n mooie boodschap erin! Dan baal je dubbel zo hard!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja kerstdrukte he...

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.054
    2.916
    113
    't Gezellige Brabant
    Zo vroeg? Wij hebben zelf pas 1 kaartje gekregen.

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

misschien is de bus pas donderdag geleegd, vrijdag gesorteerd, morgen bezorgd?

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.054
    2.916
    113
    't Gezellige Brabant
    Ze zaten om 2 uur op de bus. Ruim voor vijven! Zucht, ik had gewoon wat leuke reacties van familie verwacht, wachten duurt lang!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De post loopt sowieso niet zo lekker... gisteren geen post, vandaag 2x... heel vaag.

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Sorry, maar toen ik je bericht las dacht ik dat de kaarten al weken onderweg waren.... je hebt ze woensdag pas verstuurd! En in de periode voor kerst moet je echt niet verbaasd staan hoor...

gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Het is nog niet zo heel erg druk hoor bij de post !
    Meestal na 17 uur gaat de post naar het sorteercentrum en dan wordt het de volgende dag s ochtends post sorteren handmatige post tussen de machinale post gezet en in de namiddag bezorgen soms is er nog een nalevering van post die verkeerd is gegaan en op maandag blijven bij sommige de post gewoon liggen tot dinsdag maar hoogtens bezorgen 2 dagen later

Vaag hoor en zeker dat alle post niet is aangekomen want ik neem aan dat het niet allemaal naar dezelfde postcode gaat je kaartjes ?!
    Hoop dat het alsnog allemaal goed komt maar wel flink balen !

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik kan het je nog sterker vertellen.
    ik had voor de verjaardag van het dochtertje van een vriendin een kaart verstuurd op 22 september en kreeg vandaag een mailtje van haar dat de verjaardagskaart jawel! vandaag 9 december al binnen is gekomen :x:x:x

ik heb maar beantwoord met excuses terwijl het mijn fout niet eens is geweest en dat ze haar kerstkaart dan wellicht met pasen mag ontvangen.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb bij mn oudste de geboortekaartjes express een week later verstuurd, omdat ze op "3e kerstdag" is geboren. Ik dacht, dan is het weer rustig bij de post en komt het wel goed.
    Wat denk je, 17 kaarten van de 90 niet aangekomen, dus gewoon een vijfde is niet aangekomen. Echt belachelijk. Ik ben heel benieuwd hoe het dit keer gaat, maar ik baalde daar ook zo vreselijk van..

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    er was laatst een topic ook over dat postnl zo traag is en sommige poststukken weken later pas aankomen! ik zit ook nog steeds op 2 te wachten, hopelijk is jouw post snel in huis dat is inderdaad niet leuk als je zolang moet wachten met zo'n leuke mededeling!

13. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Huh? Je hebt ze afgelopen woensdag verstuurd? Gisteren was het vrijdag, dat is 2 dagen... Ik denk die zijn echt tijden te laat:(

14. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nou ik vind het wel logisch dat je ervan baalt, normaal mag je er toch vanuit gaan dat je post de volgende dag bezorgd wordt?
    En kerstdrukte, daar geloof ik niet zoveel van.. het is pas 10 december. Als we postnl mogen geloven duurt de kerstdrukte van begin november tot begin maart ofzo..

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

of gewoon het hele jaar door!

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Kerstkaarten worden apart gehouden met sorteren (tenminste...toen mijn vader nog postbode was)

De reguliere post heeft prioriteit op de kerstkaarten...dus dan kan het wel eens langer dan 2 dagen duren ja!

17. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Gaat al weken zo.
    zo hebben we 2 dagen geen post en dan wordt er op dag 3 aangebeld of ik de post kan halen (woon in een flat) past niet in de brievenbus.
    Als ik iets verstuurd komt het ook pas na een week aan.

wilde donderdagochtend wat in de brievenbus gooien en wat staat er op de brievenbus?.....volgende lichting vrijdag na 18:00 uur.

vroeger was het zo je verstuurde op donderdag iets en op vrijdag kwam het aan.....nou daar hoef je nu niet meer te verwachten.

Dit heeft niets met kerst-drukte te maken,.....dit gaat al weken/maanden zo rommelig.

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dacht ik ook meteen :p

Deel Deze Pagina