prikpil

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by laurazoey, Aug 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Goedemorgen,

Ik weet niet of ik hier terecht kan met mijn vraag, maar ik kan het altijd proberen voordat ik de huisarts bel.

Ik ben vanwege een longembolie aan de prikpil gegaan.
    Vorig jaar februari gestopt. Pas in november werd ik voor het eerst na in totaal 5 jaar niet ongesteld te zijn geweest weer ongesteld.

Mn cyclus is onregelmatig, maar dat vind ik niet storend.
    Ik ben ontzettend droog en merk hier geen enkele verandering in tijdens de cyclus. Zo heb ik geen cervixslijm tijdens mijn vruchtbare dagen.

Omdat ik inmiddels al 1.5 jaar van de prikpil af ben hoopte ik dat ik nu wel weer mijn hormonen terug op orde zou hebben.
    Wij gebruiken nu pre seed tijdens de sex omdat het anders ruw is en pijnlijk.

Ik ben nu benieuwd of het een negatieve invloed kan hebben dat het slijm ontbreekt.

Alvast bedankt voor de reactie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi LauraZoey,

heb je intussen al contact gehad met de huisarts? Het ontbreken van slijm is niet op voorhand een indicatie dat de bevruchting moeilijker zal gaan. Ik zou het me wel kunnen voorstellen, maar naar wat ik weet is dit niet bewezen. Het is heel goed dat je in ieder geval iets gebruikt om de gemeenschap minder pijnlijk te maken, want het moet wel prettig voelen voor jullie allebei.

Groetjes Brigitte

Share This Page