south beach, wie ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik heb zelf met SB en de WeightWatchers alle zwangerschapskilo's (30) en al overtollige kilo's (15) er binnen 1.5 jaar afgekregen! Dus die combie ga ik straks weer proberen!

Liefs!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    vind het grappig dat sommigen dus met SB Sonja Bakker bedoelen,
    want toen ik South Beach deed en op dat forum zat, hield SB dus South Beach in hihi.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dr. Frank schijnt echt goed te zijn, hij heeft een website éénkiloperweek.nl als ik het goed heb. Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat je hierdoor goed afvalt en minder jo-jo effect hebt dan andere soorten dieeten.

Ik ben zelf ruim een week geleden begonnen aan een hcg kuur dieet (ook ivm hardnekkige zwangerschapskilo's), is vrij rigoreus maar ik heb enkele vriendinnen/collega's bij wie het echt super geholpen heeft en die ook een jaar later niet meer zijn aangekomen. In principe raak je 10% van je lichaamsgewicht kwijt per kuur van ruim drie weken. Ben ook benieuwd hoor, ga woensdag voor het eerst weer wegen. :$

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik heb een jaar of vijf geleden south beach gedaan en ben toen 12 kilo afgevallen. Ik vond het prima te doen, je hoeft echt niet altijd die recepten aan te houden, maar het is wel een leuke leidraad. En nu gebruik ik het ook altijd nog als ik weer wat te zwaar wordt!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn zus heeft het south beach dieet een tijd gedaan. Echt precies zoals beschreven staat dat het hoort.
    Ze bleef toen flauwvallen en zich heeeeeeel zwak voelen.

Ik zou het dus nooooi doen!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Nadeel van dr frank is dat je veel vet eet en ik vind het echt niet te doen als je veel onderweg bent

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier ook goed ervaringen met South Beach hoor, heb het gedaan voordat ik zwanger werd, toen ging ik van 93 naar 81 kg. Toen ik zwanger werd kwam ik 24 *ahum* kg aan, maar ik viel er wel weer 26 af toen ik weer begon met South Beach. Uiteindelijk ben ik wel weer wat aangekomen (ca. 4 kg) maar bleef toen netjes op gewicht.

Ik ga sowieso weer southbeach doen als ik bevallen ben. Ik zat ook te denken aan het eiwitdieet, schijn je ook behoorlijk van af te vallen en is ook op weinig koolhydraten gebaseerd, het is alleen erg duur begreep ik van mijn omgeving.

Zit nu ook te denken aan Dr. Frank....

Deel Deze Pagina