Wil ik toch even met jullie delen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lautjuh85, Nov 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Morgen wordt onze kleine boef al weer 1 jaar. Het klinkt zo cliché maar het jaar is echt omgevlogen. Als ik de bevallingsfoto's bekijk dan wordt ik gewoon emotioneel. Dat kleine wondertje is nu een dreumes. En wandelt al stoer door de kamer. Ja hij loopt sinds een week. Pfff soms gaat het toch wat te snel. Waar is mijn kleine baby'tje wat nog zo graag in mama's armen wilde liggen. Ik wilde dit toch even met jullie delen. Genoeg mama's dien mijn gevoel herkennen dacht ik zo haha.

Maar morgen dus groot feest. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

herkenbaar... hier wordt plurk alweer bijna 2 en de dag dat ze 1 werd lijkt wel gister. iig een hele fijne dag morgen

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hihi.. zo zette ik ook een berichtje neer samen met nog een andere mama, ons meisje is vorige week 1jaar geworden, gaat zo snel.

Geniet van het feest morgen!!! Bij ons was het heel erg leuk en Lisa vond alles geweldig!

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Oh heerlijk!! Alvast gefeliciteerd!

Mijn man en ik hebben de avond er voor alles versierd met bumba slingers en ballonnen. Stil gestaan bij de bevalling (inleiding, duurde al met al 23 uur!) en hebben in stilte om 12 uur 's nachts bij zijn bedje gestaan hahahaha. We waren helemaal emo van het gebeuren.

Ga er lekker van genieten! Een baby is leuk, maar zo'n wandelende dreumes met een stoute blik is nog vele malen leuker!

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,704
    2,515
    113
    Gefeliciteerd!! Hoe vond hij z'n feestje?

Het gaat idd verschrikkelijk snel. jammer eigenlijk.

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    We hebben echt een fantastische dag gehad. Hij heeft echt genoten van alle aandacht en kado's. Hij heeft zich ook super gedragen. En tussen de middag goed geslapen. Dan houden ze het ook wat beter vol. :D

Share This Page