Hi, hi, ik hep ook op ut zerieuse sowieso-toppik gesgreven, maar did iz ijgeluk ned so leuk (of noch leukerder... ) Ut sgrijft aleen wel wad langsamur... Je moed noch goet nadenken om so feel moguluk vauten te maken...
Dad budeol ic, ic fint hed jiusd moejleikur, maar wel grapug. Natuurleik can ic oock un stukju sgreifen met allerlij vurkeerde Nedurlandse dingen. Bij dezen dan: ik doe nu graag een stukje verkeerd schrijven. Eigenlijk vindt ik mijn nederlands namenlijk wel beter als gemiddelt. Zijn jullie daarmee accoord? Er zijn vast meerderen mensen hier die ook goed zijn, misschien zijn hun wel beter als ik. Ik ga vannavond wat data's prikken voor een vacantie, effe mijn agenda erop nachecken. Ik weet nog niet waar heen. Iemand ideën? Ik doe graag zwemmen, het moet lekker warm zijn en het mag niet te duur kosten. En kind vriendelijk. Ik ga eind voorjaar, maar Egypte vondt ik niets hoor, daar wil ik niet meer heen.
haha, da hun en hen iz ok un heele ferfelendu vaud die menzen steets makun. ken dan alteit wel gillun da zu hut vaud zeggu, maja da doe ju ok nied egt tog?