Owkee ik geev ut toe, ut iz bezt moeijluk om faut te sgrijfen. Ut leikt wel un beetjuh ob gehijm taal!
wrom se doot ginen? nouw me suzzie tilde ze alemaal op en gooiwdu rmee.. 8) Neej grapie natuurleik. t togte tefeel bei onz sij mun fadur. Duz teon ginen wu diufen halun. Maar dese ginen ook doot wand t froor buitun en mn meoder zij dat zu daar wel teegen konnen. Nouw moi neit duz..
Gekke suzzie! Maar dadt iz niet so leuk seg. Wij hebbun onse koneinun nu teegen du zguting aan ztaan, duz hebbun zu geelukich geen lazt fan du wint ov togt. Sgoonmaksuh! Iek moed r nu wel op lettun dadt ick morgun op mun werruk weer goet sgrijven gha. Anderz ben ick bang dat ur cheen normaaalu briev du deur uit chaat... chichi!
Waar iz idureen tog? Zein julie alemaal an t werruk ofso? Ik hep ned bei Hanz Tekstiel lueke kleertjus gekogd, fan mowglie en baloe. Fet ztoer jog!
Ick ben dur ook noch! Ned lecket med Vigo en friend de stat in geweesd. Ick hep twee helle mooie lange witte vaasen gekogt met fan die takken durin! Ztaan nu foor het raam! Egt fet zech! Eigunluk moed ick hut huishouden noch doen, maar ick hep hellemaal geen sin....
Ben dur wehr! Ick waz ienterdaat an ut werruk fandaach. Luek seg dadt ju kleertjus hept gekoght seg! Onse kat heet ok baloe, lagguh seg! Falt mu trauenz wel op dadt iedureen heul veul vautun maakt, jheetjuh!
Zlaap lekkur alemaal! Ick gha nouw owk mun betju in. Sallen wu morgun efen keiken ov wu niewe imzpieraatie hebbu foor ut sgrijfen fan noch meewr heule vautloose teckzten! Ikke kom dan na mun werruk efen koeckuloeru, owkee? Zwiet driems!