Ic rooc bei heele biezonderu guleegenheeden. Med kerumis ovso maawr teon ic swangur waz roocte ic nied. *Fint jei juselv tu dic?
Ick vint mezelluv feeeeeeel te dic! Musschien ga ick binnenkord med een friendin na de sportsgool! Mochen egt wel een paar kiloos fan af hoowr... * Draach jei wel eenz nachellac?
Ick heb een ijgen autootjuh! Hei iz alleen tu klijn nu, duz we sijn druk op soek naar een anduru autootje! Duz als iemant intresse heefd... * Welluke kleuren gebruick jei in jauw inrigting thuiz?
Bruiwn/herufstklur foert tog wel du bofentoon.. Find ic warrum ofer koomen. Wad gaj jei did wiekent deon?
Menzun, weeten julie wel dad er heeel veel zpelvoutjes wordun gemaakd? Zau ik selv nooiet doen naaturleik, mar ik wildu hed julie efun segun, fandaar!
kfint whel un luek toppik heur! zpelsfautten makken nuw nicz mehr iut, glukkeg! veine dach fandaach! leivs mandy
mensuh, leeer es eest betuh skrijfuh, foordat juh opp eenn forum skrijft, andurs iss ut foor un anduh moeluk tuh leesuh.... die snptt uhr nix fan....
Jaah, wad sit ik ook ijgeluk te seuren, Vrie Wilie... Moie vootoz in jou albem fan je trouerei troues!
Sow wir n dach naar du clooten. Ben meo jogh.. waz druc ob t werruk, bah. Ic hep oowk wad niewu votoos in mun album!
ahah twa nee rveemed tipoc , ki wsit ietn tad tid ebstnod,..rgpapgi ! nak ki emeten ff tsetsen fo eth wara si , tad awneenr ej lale etletrs odor kelara ogoit fo teh and ohct elesabar lbijtf
het sjihnct zo te zjin dat je de blitetegenr en de enetlteidr geod meot letan satan. Ik gloeof het neit tuorenws, wnat er zjin veel wroedon die ddzeefle ltrtees hbbeen. gotjeers, Diieedr
wle een bietje respeklos techenofer mensuh die dislektich zijn hor, dadelik wir een heele rel opt foorum haha
ag iek ben Dislecties, & kvint ut errrug grappich Mar als Menschen mei op de Vaute weist vin'k ut niej sjow fein..
Dankjuhvell! @Hoopdrieunveertug, dad gaad indurdaat allen mar op alz juh de buhgin- enn yntletur well laat staan.