Wat vinden of hebben jullie? Wij hebben wel een rechtsbijstand verzekering, maar ik vind het persoonlijk vrij duur en tot nu toe nog niet nodig gehad.
Wij zijn ook verzekerd voor de rechtsbijstand via de bank! Het is prijzig, maar ik ben blij dat ik hem heb! We hebben hem tot nu toe al 1 keer nodig gehad. Ik zou er ook altijd verzekerd voor blijven! Je zult altijd zien op het moment dat je zo'n verzekering annuleert omdat je denkt hem toch nooit nodig te hebben dat er dan iets gebeurd...
Wij hebben hem ook. Laatst een aanrijding gehad en toen kwam de rechtsbijstand erg van pas! Hun hebben alles geregeld voor ons.
Ik heb zelf ook een rechtsbijstandverzekering.. Ik vind het wel meevallen. Ik geloof dat ik maar 10 euro per maand moet betalen. Als er iets voorvalt en je hebt bv een advocaat nodig, ben je vaak honderden, zo niet duizenden euro's kwijt. Heb het al 2 keer moeten aanspreken. 1 keer had ik onenigheid met mijn vorige werkgever en hij had maar even besloten mijn salaris stop te zetten. Toen kwam het mooi van pas!
ik maak altijd gebruik van de gratis rechtsbijstand waar iedereen recht op heeft, heb het al drie keer gebruikt en drie keer gewonnen, scheelt me een hoop geld ipv verzekeren.
Ik twijfel ook, heb er nog geen, maar vind het wel prijzig, het is binnen ons verzekerinspakket meer dan 15 euro, dat is toch al over de honderd euro per jaar.. Ik heb ook nog nooit een rechtsbijstand verzekering nodig gehad.. Nu ik de reactie van lentefee hoor, zit daar ook wel wat in. Waar haal jij die gratis rechtsbijstand dan vandaan? Hoe heten zulke instanties? Over wat voor soort zaken heb je het dan? En zitten er voorwaardes aan?
via google kom je er, en heb tegen drie zaken aangespannen, kruidvat, kijkshop een een garagebedrijf. Je legt je probleem voor en hun helpen je gewoon erbij, je moet wel zelf even het bedrijf waartegen je aanspant zelf mailen/ schrijven maar met de hulp vd rechtsbijstand kom je heel ver. Tot drie keer toe kreeg ik uiteindelijk mijn gelijk omdat rechtsbijstand je helpt met de wetten en regeltjes. Van kruidvat kreeg ik een tegoedbon van de garage werd de rekening verscheurd Van kijkshop kreeg ik een gloednieuwe digitale camera als ik geen rechtsbijstand had gehad dan had ik naar mn centen kunnen fluiten! was de moeite waard, helaas spelen bedrijven gewoon te vaak met hun klanten...
ja, zeker houden, hebben hem nu voor het eerst nodig , en het had ons anders echt duizenden euro's gekost en nu maar 100 euro voor de jaren dat we hem hebben en dat is veeeeeeeeeeeeeel minder
Ik zou hem zeker houden. Hij hoeft niet zo duur te zijn hoor. Ligt eraan welke categorien je allemaal verzekerd wilt hebben. Als je bij Interpolis alleen voor verkeer verzekerd bent, ben je zo'n 3 euro per maand kwijt. En dat kun je gebruiken als je een geschil hebt nav een aanrijding, maar ook bij de aanschaf van een auto. Zelfs als je op de fiets of lopend iets is overkomen, kun je hier gebruik van maken. Fiscaal en vermogen hebben wij bijvoorbeeld niet verzekerd. Zou namelijk niet weten met welk vermogen wij een geschil zouden kunnen krijgen haha!
Nou dan heb je geen zaak aangespannen hoor (wat een grootspraak). Maar waarschijnlijk iemand (SCHRIFTELIJK!) in gebreke gesteld. Een zaak komt onder de E500 sowieso niet voor en daar moet je HEEL wat (s)p(r)ulletjes voor kopen bij het kruidvat! En een rechter veroordeel het kruitdvat al helemaal niet tot een tegoedbon
doe niet zo chagerijnig joh wat maakt jou het nou uit wat lentefee doet. is er ook nog iets positiefs te zeggen? heb je nou echt zoveel boosheid en frustratie in je dat je steeds lentefee op dngen probeert te pakken?
je bent niet de enigste rach, die het opvalt dat mijnimeel me overal op moet pakken.. en nog steeds vraag ik me af waarom mijnimeel steeds weer zo doet, wat een frustratie toch steeds weer, beste mijnimeel wil je erover praten? Slachtofferhulp mischien?
over GROOTSPRAAK gesproken, eh wie loopt hier met haar salaris te gooien en kleineert anderen omdat ze minder verdienen? Mijnimeel lees eens wat andere topics, je bent niet erg geliefd hier met je GROOTSPRAAK, en maar anderen afkraken die je te min zijn. Ga een hobby zoeken jij!
Jongen jongen jongen zeg! Wat word ik (en niet alleen ik) hier doodmoe van zeg! Volgens mij is er inmiddels duidelijk gemaakt om persoonlijke toestanden lekker persoonlijk uit te vechten. We hebben allemaal een pb knop gekregen van onze Jan! Je kan het heel goed niet met elkaar eens zijn maar lees je eigen berichten nog eens na en kijk eens naar de toon zeg! Elmo Edit: alle flauwe opmerkingen tussendoor verwijderd!