Hè, wat is dit toch een heerlijk topic! "Een aantal mensen gaat naar de stad"... en dus niet 'gaan' Amber
Nou, grammatica stoor ik me niet zo aan hoor. Een d of t verkeerd...tjah (tjah is ook geen bestaand woord). Woorden die je gewoon moet kennen, dat vind ik minder charmant als dat helemaal fout gaat. Kennen / kunnen groter dan / groter als Sowieso...etc Maargoed, te allen tijden wist ik dus niet...dacht echt dat het ten allen tijden was Je kan ook niet alles weten, gelukkig niet!
tegen woordig mag je het schrijven zoals jij dat wilt en dus ik het bij mij zoiezo zo hihihi en dat moest ik schrijven van mijn hormoontjes jeeee lekker belangrijk toch ?
=D> =D> En ik blijf ook lekker zowiezo schrijven Dus ik schrijf het zoals je het zegt, lekker puh jessica
Gynaecoloog Erg handig dit topic! Hoewel ik let op mijn spelling en grammatica zal ik ongetwijfeld ook de nodige fouten maken, zeker nu tijdens de zwangerschap!
ik zeg lekker ook idd als ik inderdaad bedoel en kids voor kinderen en ff voor even en houdoe voor doei dag whatever enz nogmaals lekker belangrijk oh ja heb ook nog trug in plaats van terug en zo kennen kunnen kannen ik er nog wel een hele hoop meer wat jij wil ik snap echt niet waar mensen zich druk over maken als men maar snapt cq begrijpt wat er gezegd cq bedoeld word (hmmm is dat met of zonder dt ) zo'n grappige maffe idiote discussie dit waar we onze tijd toch mee vullen he meiden weet je ik ga lekker mijn filmke (ojee film bedoel ik) afkijken keej (ik bedoel natuurlijk okee) capice ofzo whahahahaha word er wel melig van hoor
Wij dus ook! Want als je goed leest is dit geen discussie, maar gewoon lollg geklets. @wendy1611: SHIT! Toch nog! Terwijl ik er nog even extra naar gekeken had! Whoehahaha!
Curettage wordt ook zo vaak fout geschreven. Maar dit is dan ook een moeilijk woord. En iedereen zegt toendertijd, terwijl het toentertijd is! Wist ik ook pas toen ik de spellingscontrole over mijn scriptie haalde.
Voor de mensen in de hulpverlening: Boddaert wordt ook zo vaak verkeerd geschreven... Zelfs door mensen die er werken! En het ergste wat een collega van mij altijd deed: afscheidt (het is geen werkwoord!)
Het topic even lezen zou geen overbodige luxe zijn. Wij hebben het hier juist op een lollige manier over dingen. Er is overigens helemaal niets tegen (en het is niet: niets op tegen) om netjes Nederlands te schrijven.
ik heb het gelezen maar goed ik zeg dus ook maffe idiote discussie en nee er is niks OP tegen om goed nederlands te schrijven idd maar mij lijkt het belangrijker dat mensen gewoon begrijpen wat je bedoeld toch ik heb wel eens een brief van een advocaat gehad en daar staan een hoop nederlandse onbegrijpelijke woorden in teriwjl als hij of zij die gewoon normaal begrijpelijk had geschreven ik het wel zou begrijpen begrijp je maar van mij mag het hoor ik vind het wel grappig allemaal wat heir gezegd word ik zei het alleen omdat er de laatste tijd in de lounge dingen gevraagd worden waarvan je denkt pfff ga eens nadenken